• emmalottan

Skor från blink

någon som köpt skor från märket blink??

är så sugen på dessa:
    www.have2have.se/product.asp&sub=548&page=1

jag KAN INTE gå i högklackat och trivs allra bäst i öågskor. men är så rädd att det är rena skiten, dem är ju så billiga?! utseendemässigt är dem perfekta!

vad tror ni??

hjälp!

• Svar på tråden Skor från blink
  • stinakina

Köp dom!!

Jag ska också ha lågklackat...kan inte gå i annat, vinglar omkring som om jag vore full i höga....

• pojomo

jag har själv kollat på såna låga. köp dom om du gillar dom. va kostade dom såg inte nån pris

• pojomo

ahh nu såg jag det. överkomlig pris

pojomo skrev 2008-02-24 11:37:43 följande:
    jag har själv kollat på såna låga. köp dom om du gillar dom. va kostade dom såg inte nån pris
  • pallesj

Måste på ett sätt ha lågklackat, min m2b är bara 3cm längre än jag och tycker det skulle se dumt ut om jag står framme vid prästen och är längre än han hmmm Annars har jag gärna klackar, hittar inga fina lågklackade och min budget för skor är max 300kr

• emmalottan

dem här skorna kostade 350kr, vill inte lägga en förmägenhet på skorna, även om alla säger att det är bland det viktigaste. dem här är alldeles lagom, å snygga!!
    tack alla, jag tror jag kör på dem ;)

• stinakina

Kan tillägga att min dotter ska ta studenten i sommar, så hon behöver skor både till examen och studetbalen..

Vilken skoaffär är det som brukar ha "köp tre-betala för två"??

Vore ju toppen då vi båda behöver skor, jag ett par och hon två!!

• emmalottan

det är väl skopunkten!

i göteborg finns ett antal skoaffärer som säljer ALLA par för 99, 199 och 299kr. finns en på kungsgatan och en vid järntorget.

• stinakina

Har ju en massa timmar till Göteborg jag *hi hi* typ tio eller så...

Och jag bor i en liten stad, men har ju Gävle en timme bort, ska ju på IKEA snart så då får jag kolla in skor då, vår skorna är väl redan på gång antar jag!!

emmalottan skrev 2008-02-24 12:11:56 följande:
    det är väl skopunkten!i göteborg finns ett antal skoaffärer som säljer ALLA par för 99, 199 och 299kr. finns en på kungsgatan och en vid järntorget.
  • swordfish

Köp dem! Du kan ju dessutom ha dem senare i sommar, efter bröllopet...
    själv köpte jag ett par offwhite vagabond. dock med klack,
    men "vanliga" skor, som jag kan ha i sommar oxå! 500 kr.

• swordfish

Förresten har jag själv haft skor från Blink.
    och när det gäller sådana lågskor så har det ingen betydelse
    om det är ett billigt märke. Däremot när man köper skor med klack så är billiga skor alldeles för vingliga! det märks jätteväl när man köper skor med kvalité! typ Bronx som är mitt favoritmärke!

• emmalottan

Ah vad skönt att höra!!
    då minskar summan på budgeten också ;) aldrig fel!!

Ja såna låga skor kan man ju ha fram i sommar å så utan att det ser ut som bröllopsskor ;)

får hoppas du hittar några stinakina!! när gifter du dig??
    googla på brudskor så får du fram en massa webbutiker! finns alltid risk när man köper på nätet att dem inte passar men, smällar man får ta ibland ;)

• stinakina

9 aug gifter vi oss, så jag har tid på mig....

emmalottan skrev 2008-02-24 12:39:24 följande:
    Ah vad skönt att höra!! då minskar summan på budgeten också ;) aldrig fel!! Ja såna låga skor kan man ju ha fram i sommar å så utan att det ser ut som bröllopsskor ;) får hoppas du hittar några stinakina!! när gifter du dig?? googla på brudskor så får du fram en massa webbutiker! finns alltid risk när man köper på nätet att dem inte passar men, smällar man får ta ibland ;)
  • augustibrud08

Jag kan inte heller gå i klackar och tycker inte det är bekvämt. Min m2b är en decimeter kortare än mig så hur vi än gör med skor är han kort och jag lång, men jag tycker inte det ser dumt ut! Vad jag menar är väl att om man trivs i klackar och vill ha det så är det väl inte hela världen om tjejen är lite längre än killen. Eller, tycker ni det ser dumt ut???

• stinakina

Min kusin gifte sig med sin amasonliknande dam i somras, han är mao kortare än henne,såg så bra ut så....jättefina var dom...

• emmalottan

längden har ingen betydelse i den frågan! ;)

• emmalottan

Nu har jag beställt skorna!!
    hoppas verkligen dem passar mig nu ;)

Svar på tråden Skor från blink