Inlägg från: stinakina |Visa alla inlägg
  • stinakina

Skor från blink

Köp dom!!

Jag ska också ha lågklackat...kan inte gå i annat, vinglar omkring som om jag vore full i höga....

• stinakina

Kan tillägga att min dotter ska ta studenten i sommar, så hon behöver skor både till examen och studetbalen..

Vilken skoaffär är det som brukar ha "köp tre-betala för två"??

Vore ju toppen då vi båda behöver skor, jag ett par och hon två!!

• stinakina

Har ju en massa timmar till Göteborg jag *hi hi* typ tio eller så...

Och jag bor i en liten stad, men har ju Gävle en timme bort, ska ju på IKEA snart så då får jag kolla in skor då, vår skorna är väl redan på gång antar jag!!

emmalottan skrev 2008-02-24 12:11:56 följande:
    det är väl skopunkten!i göteborg finns ett antal skoaffärer som säljer ALLA par för 99, 199 och 299kr. finns en på kungsgatan och en vid järntorget.
  • stinakina

9 aug gifter vi oss, så jag har tid på mig....

emmalottan skrev 2008-02-24 12:39:24 följande:
    Ah vad skönt att höra!! då minskar summan på budgeten också ;) aldrig fel!! Ja såna låga skor kan man ju ha fram i sommar å så utan att det ser ut som bröllopsskor ;) får hoppas du hittar några stinakina!! när gifter du dig?? googla på brudskor så får du fram en massa webbutiker! finns alltid risk när man köper på nätet att dem inte passar men, smällar man får ta ibland ;)
  • stinakina

Min kusin gifte sig med sin amasonliknande dam i somras, han är mao kortare än henne,såg så bra ut så....jättefina var dom...

Svar på tråden Skor från blink