• Joji

Nya Göteborgsbrudar

Vi har färgtema brunt, vitt och guld, och så detaljer med ett mönster som jag älskar. Vi har haft samma tematanke hela tiden, och köpt på oss grejer till festen - känns kul!

Jag ville ha en vit klänning, men hittade ingen som jag gillar, så det blev faktiskt en i Ivory... Tänker att det inte syns!

Jag skrev just i en annan tråd - jag minns inte om något av de bröllop jag varit på haft färgtema, och i så fall vad!? Ger lite perspektiv. Fast mina vänner brukar retas med mig att jag är så "matchig" och jag tror vårt tema kommer att märkas rejält, vi tänker att det passar oss bra... VI tycker ju att det är kul, men det är ju viktigt att det inte känns som en belasting - typ om något litet inte skulle matcha...

• Joji

Hmm, insåg att jag inte vet om jag presenterat mig i denna tråden förresten?

Vi ska i alla fall gifta oss 12 Juli, i Onsala kyrka. Jag försökte hänga på i den första Göteborgstråden, men tidsbrist gjorde att jag föll bort...

Så, jag hänger på här istället!

• Joji

Mizty - filmtema låter jättekul! Älskar när det är personligt!

Hehe, jag älskar leopardmönster! Har alltid gjort. Först mest på skoj i högstadiet, men sedan har jag accepterat min fetish fullt ut! Finns inte mycket som jag inte har i leopard... Sedan jag blev sambo har jag dock sanerat hemmet en del - innan hade jag en hel del detaljer. Nu är det nog bara dörrmattor och saker i sovsrummet. . Massa står i skåpen, så som köksredskap.

Som tur är tycker m2b bara att det är kul...

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar