Nya Göteborgsbrudar
Hej, hej! Hoppar in här oxå Vi gifter oss den 8/11 i Tuve gamla kyrka & ska ha festen på Stora Holms säteri.
Håller oxå på som bäst med att kolla catering!!
Hej, hej! Hoppar in här oxå Vi gifter oss den 8/11 i Tuve gamla kyrka & ska ha festen på Stora Holms säteri.
Håller oxå på som bäst med att kolla catering!!
Vad kostar det där?
Det var ju ett bra pris!! Görs det provuppsättning & provsminkning innan?
Åh vad trött jag blir när det gör så!!! Ja, jag hoppas ni kan läsa ändå...
Det är helt sjukt! Fattar inte att företagen kan med att göra så, det är ju så genomskinligt! Du får ta på dig din gröna klänning där så byter du sedan
Köpte min på Svahns i Kungsbacka. En Nixa 8102 för 5800:-
Det var ju toppen!! Vilket pris Tänk om man haft sådan tur...
Joji - Ju fler desto roligare Min kompis gifte sig där i augusti, det är en fin kyrka! Vårat tema ska oxå SYNAS Satt & pratade med min ena tärna igår, är så roligt för hon älskar att hjälpa till med planeringen! Vi ska ha filmnamn på borden, sv/vitt/silver & bling... Åh, sa jag till Lisa (tärnan) filmpremiär!! Vi älskar båda film & det vet alla. Tror det kan bli riktigt bra Hoppas jag i alla fall! Vad är det för mönster du gillar? *nyfiken*
Sagesse - Kul att kunna använda den igen!! Det kommer jag ju aldrig att kunna göra...
Enyaenya - Kul med flygtemat! Blir nog riktigt fräckt tror jag
Är det ingen här som är sugen på att ses IRL? Fika & snacka en massa bröllopssnack?!
Enyaenya - Kolla i mitt bildgalleri. Tänkte kanske att placeringskorten där passar ert tema Så snyggt! Jag vill ha sådana svarta.
Nä inte en aning vart dom kommer ifrån... Vill ha sådana svarta! Ska googla & se om jag hittar det någonstans! Synd att du jobbar så långt bort Ja, jag har MSN!