Inlägg från: fru Trul |Visa alla inlägg
  • fru Trul

Nya Göteborgsbrudar

Jag tassar in här och ansluter mig till skaran om jag får...

Vi gifte oss i Indien på Alla hjärtans dag men vi kommer förnya löftena här hemma på vår ettårsdag med stor fest för familj och vänner.. Så på sätt och vis håller jag på att planera vårt andra bröllop nu.
    Vi kommer ha vår vigselcermoni och fest på Stora holms säteri.

Jag vill gärna också följa med och träffas så jag skriver in mig i listan

Träff i Gbg:

Prinsessan no1
    Mizty
    Busfia
    SarahochDavid
    Daniela
    Tit
    Ajjse
    Emblingen
    fru Trul

• fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-08 08:51:18 följande:
    Ja, alltså om det är någon mer än jag som kan Annars tar vi en annan vecka!
    Beror på vilken tid det är tänkt, jag jobbar ju alla dagarna men jag kan byta pass med nån bara jag vet dag å tid...
  • fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-08 12:10:44 följande:
    Vet inte vilken tid! Kan 18-tiden passa tror ni? Vill inte vara någon diktator
    Alla dagar utom onsdag kan passa för mig, men jag måste veta i god tid så jag kan byta pass på jobbet....
  • fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-09 23:39:19 följande:
    Men vi kan ta veckan efter då! Det var bara ett förslag... Och dom kan man ju ändra på Hur har du det då Trul?
    Joddå nu är det bättre, vi har väl alla upp å nergångar här i livet, det gäller bara att försöka ta sig tillbaka upp fort som fan. Tack för din omtanke.

Har inte schemat framför mig för veckan efter det, kollar upp det så fort jag kommer till jobbet.

Kram!
  • fru Trul

V.17 Ca:18.00

Månd 21/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1
    Lotta
    fru Trul

Tisd 22/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1
    Lotta
    fru Trul

Onsd 23/4
    Mizty
    Busfia
    Lotta

Torsd 24/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1
    e.v. Lotta
    fru Trul

Jag måste få besked senast fredag denna veckan isånnafall, för jag måste pussla lite i mitt schema...

• fru Trul

Jag är så glad, jag har bokat fotografen som Astriden hade på sitt bröllop! Jag älskade hennes bilder dom var helt underbara.

Är mest förvånad att gubben inte protesterade för vår vän skulle först fota oss gratis och nu ska vi istället betala för proffsfotograf, jag trodde aldrig han skulle gå med på det.

• fru Trul
    Ajjse skrev 2008-04-15 22:11:01 följande:
    Har precis avslutat en jätte rolig utbildning i "Ledarskap och kommunikation". Hjärnan känns helt kokt efter kvällens examen! Jag har haft så himla roligt under dom 12 veckor som kursen pågått, men känner att jag inte riktigt haft så mycket tid som jag önskat till planeringen av bröllopet. MEN nu har jag all tid i världen!.. Verkar som om dom flesta av er kan fika nästa vecka, tyvärr kan jag inte förrän veckan därpå. Vi har premiär på jobbet nästa lördag så det är mycket att stå i.Det kanske blir en till fikaträff??
    Det kommer garanterat bli fler träffar du kan hänga med på, men som Mitzy sa tidigare så måste vi nästan bestämma ett datum nu om det ska bli av någon gång...

Jag får även välkommna Lokalo in i tråden, vill du oxå hänga med på fika träff?
  • fru Trul

Tisdagen funkar för mig, jag tyckte det lät ganska bra med cafe Fröken Olsson.

Vad tycker ni andra?

• fru Trul

ÄNTLIGEN!!!!! Det har strulat något fruktansvärt med våra tackkort vi beställde och nu äntligen har beställningen gått igenom och jag kan hämta korten på tisdag.

(Verkligen på tiden det börjar bli väldigt pinsamt att inte ha skickat tackkorten ännu... )

• fru Trul

Skönt å höra att jag inte är ensam iallafall.

I vårt fall var det ju tryckeriet som strulade nåt fruktansvärt, jag ville ha ett tackkort med flera olika foton från vårt bröllop på men det har varit skitkrångligt att beställa. Första tryckeriet klantade till hela beställningen å jag var ändå tvungen att betala eftersom dom ansåg att jag uttryckt mig dåligt. (Jag hade till och med skickat ett exempel exakt på hur jag ville ha det!)

Andra tryckeriet har tagit jättelång tid på sig men å andra sidan så är han väldigt prisvärd och han verkar fatta vad jag vill ha (efter att fått förklarat sig två tre gånger..)

Ska bli så skönt att få detta ur världen!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar