Inlägg från: lottaochalex |Visa alla inlägg
  • lottaochalex

Nya Göteborgsbrudar

Hej hej! Får man vara med på ett hörn här?
    Vi gifter oss den 8/8-09 och ska ha festen på Stora Holms Säteri. Kyrkan är inte bokad ännu men det lutar åt Tuve gamla kyrka eller Björlanda kyrka.
    Så kul med andra göteborgsbrudar att dela tips och idéer med!!

• lottaochalex

Mizty: Vi var där i söndags e.m. och kikade, men bara utanför... Jag hoppade upp på min blivandes rygg och slängde mej mot fönstren och kollade in... såg jättemysigt ut det lilla jag såg
    Fikaträff låter trevligt.... när?

• lottaochalex

Mizty: Vi var där efter 16 nån gång... (jobbade till 16)
    Vilken tid har ni valt för vigseln? Hur tar ni er och era gäster till festen sen? Lite för kort för att hyra en buss tycker vi men ändå lite långt för alla i högklackat att gå...

V.17 Ca:18.00

Månd 21/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1
    Lotta

Tisd 22/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1
    Lotta

Onsd 23/4
    Mizty
    Busfia
    Lotta

Torsd 24/4
    Mizty
    Busfia
    prinsessan no1
    e.v. Lotta

• lottaochalex

Mizty: Jag tyckte att jag hade en jättebra idé till det här med transport... men min m2b bara skrattade åt mej.
    Jag vill försöka att få tag i ett sånt där minitåg... som dom brukar ha på festivaler och charterresemål m.m.
    Visst hade det varit roligt att låta gästerna hoppa på ett sånt? Dock ganska omöjligt tror jag....

• lottaochalex

Vart ligger Fröken Olsson?

• lottaochalex

Hej hej.... Tisdag funkar för mej med.... Kul!

• lottaochalex

Hej på er... Tillbaks i vardagen efter en långhelg "hemma" i Värmland... Hoppas allt är bra med er alla
    Är det bestämt vilken tid imorgon än? och var...? Blev det Fröken Olsson eller? Kram

• lottaochalex

Utanför kl 18:00.... blir kanon de! Hur många blir vi nudå?

• lottaochalex

Hej hej.... Vill också tacka för igår supertrevligt....
    Vi får se till att det blir fler gånger!!!

Håller på med tvätt och städning här hemma men var tvungen att ta en paus och kika in här

Fy vad tråkigt med tackkorten fru Trul.. men jag gissar på att det bara är du/ni som ser vad som blev fel... man har ju ett väldigt kritiskt öga som bridezilla Jag skulle satsa på de som korten inte är suddiga på... tror som sagt att det bara är ni som vet om felet som tänker på det, och det är ju faktiskt kortet som de flesta kollar mest på, inte designen... (stavas det så?) Hoppas det löser sig för er iallafall.... Vad säger din man då?

Välkomna hit alla nya! Så roligt att vi blir ett stort gäng!! Ni får se till att haka på nästa gång vi ses!

Nu måste jag fortsätta med hemmet.... Kram på er!

• lottaochalex

Förslag: V.20 Kl:18.00 på Fröken Olsson

Måndag:
    Mizty (Caroline)
    Bartan (Agneta)
    fru Trul (Lotta)
    Carolina1979 (Carolina)
    lottaochalex (Lotta)

Tisdag:
    Mizty
    Bartan
    fru Trul

Onsdag:
    Mizty
    fru Trul

Torsdag:
    Mizty
    fru Trul
    Carolina1979
    lottaochalex

Bra initiativ Mizty med att redan nu boka in en ny träff. Då blir vi nog fler nästa gång
    Håller tummarna för att det bara är ni som kollar på radhuset idag då!!

Fru Trul: Tror på tredje gången gillt... Lycka till nu Hur länge får du vänta nu då förresten?

Bartan: Det här med Secret box är ju något att fundera på altså... om man törs...hihi. Hur många bilder får du för det priset?

Och sist men inte minst: Stackars stackars Troll1, nackspärr är inte att leka med Hoppas att du blir bra snart....
    Men det bara slog mej nu när jag tänkte på det,,,, tänk om man skulle vakna på självaste bröllopsdagen med nackspärr... shit! va fasen skulle man göra då?
    Aj aj aj, bort med dessa hemska tankar.

Nej, nu ska det lagas middag...
    Kram på er!

• lottaochalex

God Morgon

Ledsen för det där Lokalo... är så seg på att skriva så du måste ha hunnit före...hehe, Självklart vill jag ha med dej på fikat men du trodde väl inget annat va?

Har vi bestämt måndag v.20 nu eller?

Jag vill också göra en secret box som sagt men jag säger som du Troll1, syns celluliterna? Eller får man bilderna retucherade? (kan inte stava igen)

Daniellaa: Vilken Maggie klänning är det du valt? Tycker absolut du ska köra på pärlhalsband, det är klassiskt fint. Ska nog också ha det beroende på vilken klänning man bestämmer sig för.... Eller inget halsband alls kanske... kan också vara fint tycker jag om man har en "stor" klänning.

kram kram

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar