Nya Göteborgsbrudar
Hej tjejer,
Jag skulle också vilja hänga här med er då man kan behöva prata lite bröllop och liknande med andra.
Hej tjejer,
Jag skulle också vilja hänga här med er då man kan behöva prata lite bröllop och liknande med andra.
Här är en glad tjej ikväll då jag var och gjorde min secretbox idag. Var roligt men känns i kroppen när nervositeten släpper.
Jag gjorde det hos min fotograf caroline, som huserar lite utanför göteborg.
Det började med en sminkning och fix i håret. Sedan började vi att fota med korsetten och brudskor. Fick ligga på golvet i lite olika poser. Ett ombyte till svart BH-set för att ta lite skuggbilder. Det slutade med att jag tog av BH-n för bilder men då täckte jag brösten med händerna.
Var jättenervös först men det lättade när vi började.
Men jisses vad träningsvärk jag har i ryggen idag!!
Schükano;
Boxen kostade 2195 varav smikösen tog 500. Hemsidan är:
www.fotografcaroline.se
Förslag: V.20 Kl:18.00 på Fröken Olsson
Måndag:
Mizty (Caroline)
Bartan (Agneta)
Tisdag:
Mizty
Bartan
Onsdag:
Mizty
Torsdag:
Mizty
Lottaoch alex;
Jag får 8 bilder för det priset men det ser ut som att jag lägger till 500 kronor och får då 16 bilder. Blandat i färg och svartvitt.
Självklart tjejer så retuscheras bilderna. Annars hade man nog inte gjort det.
Det känns skönt då att veta att m2b gillar oss än då
God morgon Troll1.
Fröken olsson ligger på Östra Larmgatan 14, nästan mitt emot p-huset. Var länge sedan jag var inne men såg i helgen att dem har uteservering. Då brukar det gå bra med barnvagn.
Jag sitter just nu och väntar på att gå till frissan idag och prova håruppsättning. Ska bli roligt.
Själv då??