Inlägg från: fru Trul |Visa alla inlägg
  • fru Trul

Nya Göteborgsbrudar

Välkommen in Troll, lustigt att du säger så jag kände precis samma sak om del 3 tråden... Men nu får vi chansen att bilda ett nytt härligt gäng! Hänger du med på våran första fikaträff imorgon?

• fru Trul

God morgon tjejer! Vill börja med att tacka för fikat igår det var jättetrevligt! Ni andra som inte kunde följa med måste absolut följa med nästa gång så vi får lära känna er oxå.. Var riktigt skönt att kunna sitta å prata bröllop utan att någon himlar med ögonen...

• fru Trul
    Carolina1979 skrev 2008-04-23 09:16:53 följande:
    fru Trul skrev 2008-04-23 09:12:59 följande:Åhh - skoj att ni hade trevligt, vill absolut vara med nästa gång!
    Självklart att du får hänga på, ju fler dessto roligare.

Nu ska jag ÄNTLIGEN hämta mina tackkort, håll tummarna för mig tjejer att dom blev bra den här gången!
    Kram!
  • fru Trul

Skit oxå inte heller dessa blev helt perfekta! Nu är storlek och design rätt men papperskvalitén är ganska dålig vilket påverkar så fotona blir suddiga...

Nu sitter jag med två uppsättningar tackkort jag inte är helt nöjd med. ( Första uppsättningen blev helt fel i både storlek å design men korten blev superfina..)

ORKAR INTE krångla med detta en tredje gång nu skickar jag fan iväg nån av dom fast det inte blev bra...

Då är frågan vilka jag ska skicka; fel storlek å design(korten hamnade både på fram och baksidan av tackkortet ser inte klokt ut), eller rätt storlek å design fast med suddiga bilder?

• fru Trul
    Mizty skrev 2008-04-23 11:33:17 följande:
    Men Trul då Fy f*n vad tråkigt!! Förstår att du ledsnar, det hade jag oxå gjort! Är bilderna väldigt suddiga? Annrsa hade jag nog skickat dom som är rätt design...Kramizar på dig
    Nä inte jättesuddiga men det är tyvärr en väldig skillnad när man jämför men det andra kortet... Som sagt orkar inte krångla mer jag måste ha iväg nån form av tackkort för det börjar bli pinsamt att inte fått iväg nåt ännu...
    Jaja, jag får fråga gubben vilket han tycker ser bäst ut när han kommer hem.. Nu måste jag rusa till jobbet. Kram.
  • fru Trul

Kan inte tyvärr lägga in bild för den blev för stor i formatet, men just nu så funderar jag på att expressbeställa en tredje omgång kort. Känns verkligen inte bra att skicka iväg fula tackkort... Blir en dyr historia det här...

• fru Trul

Är på jobbet nu ska försöka fixa det ikväll

Troll1 skrev 2008-04-23 17:44:01 följande:
    fru Trul skrev 2008-04-23 17:00:14 följande:
    Jag tänkte närmast på om du själv tar bilden (tar kort på korten...) och lägger in här sedan.
  • fru Trul

Förslag: V.20 Kl:18.00 på Fröken Olsson

Måndag:
    Mizty (Caroline)
    Bartan (Agneta)
    fru Trul (Lotta)

Tisdag:
    Mizty
    Bartan
    fru Trul

Onsdag:
    Mizty
    fru Trul

Torsdag:
    Mizty
    fru Trul

Vad kul med husvisning Mitzy, jag håller tummarna!

Bartan; Vad kul med secret boxen jag funderar oxå på att göra en sån i ettårspresent till gubben..

För alla er som undrar hur det går med mina tackkort så har jag skickat en förfrågan om en ny expressbeställning.. Tredje gången gillt eller vad säger man?

• fru Trul

ÄNTLIGEN!!!! Tredje gången gillt, tackkorten blev superfina! Jag är så lättad, nu kan vi skriva dom i helgen så vi äntligen får iväg dom...

• fru Trul

Hej alla glada, ville bara säga att jag fortfarande lever trots att jag inte varit inne här på ett par veckor....

Just nu är det så mycket runt mig att det har inte funnits tid att tänka på att planera festen... Det är ju som sagt långt kvar så det kan vara skönt att ta det lite lugnt oxå...

Husomhelst så syns vi imorgon flickor!
    Kram!

• fru Trul
    Lokalo skrev 2008-05-13 08:32:53 följande:
    Hej, skoj att ni hade skoj! Min förkylning accelererade med en anmärkningsvärd fart under eftermiddagen. Har på ren vilja tagit mig till jobbet idag... *pust*
    Inte kul å vara sjuk, du får dricka mycket apelsinjouice å te med honung.... Krya på dig!

Tack för igår tjejer, det var trevligt även om jag var så trött så jag satt å gäspade hela tiden. Nu har jag åtminstånde fått sovmorgon så jag känner mig lite piggare... Ser fram emot nästa träff då vi förhoppningsvis blir lite fler!
    Kram!
  • fru Trul

Kikar in å säger hej, gubben har FORTFARANDE träningsvärk efter helgens kombinerade fotbolls/kickboxning.... För er som inte hört detta så tvingade hans jobbarkompisar honom att vara fotbollsmålvakt å han kan inte ett skit om fotboll han är gammal kickboxare, så det slutade med att han hotade alla som kom närmare än 10 m från hans mål med stryk... (inklusive lagkompisarna) En metod som uppenbarligen funkade bra eftersom dom tydligen vann...
    Hursomhelst han har gnällt ända från i söndags över denna träningsvärk han fått å jag blir snart galen på honom... Det är verkligen som den där reklamen; "Å ni kvinnor ni snackar om att föda barn, men när en karl blir förkyld..."

Ja,ja, nu ska jag ner i tvättstugan. Kram på er tjejer!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar