• bartan

Nya Göteborgsbrudar

Jag och min frisör var rörande överens om håruppsättning. Ska använda mina egna lockar och göra en enkel men snygg halvuppsatt frisyr och så ska jag ha en tiara med matchande hårnålar inbakta i lockarna.
    Det ska bli mycket intressant och se hela slutresultatet

• bartan

Det ska bli roligt att få träffa er alla den 12:e på en fika.

• bartan

Då gör vi en lista.
    Bartan 31 maj 2008

• bartan

Jag börjar känna mig som ett nervvrak. Trodde allt var klart så helt plötsligt börjar m2b´s bror ställa till bekymmer.
    Känner att det börjar bli lite trångt i klänningen och inget är bra just nu.
    Men ser ändå framemot måndagsfikan, det ni.

• bartan

Det är brodern och hans tjej som dummar sig. Jag har blivit påhoppad som rasist och förnekar hennes ungar etc. Hon skulle ite komma på bröllopet på grund av detta. Slutsumman blev att vi tog tillbaka inbjudan för brodern med. Nåde den som inte vill glädjas med oss.

• bartan

Idag har det blivit dags att lämna in ringarna för puts och gravyr. Vad fel det känns, ringen har suttit på under åtta år.

• bartan

God dag på er i det fina vädret, underbart att vara ledig.
    Mizty, ska vi träffas utanför Fröken Olsson?
    Vet ju inte hur alla ser ut.

• bartan

Förslag v.22

Måndag 26/5
    Mizty (Caroline)
    Bartan

Tisdag 27/5
    Mizty
    Bartan

Onsdag 28/5
    Mizty

Torsdag 29/5

V.23

Måndag 2/6
    Mizty
    Bartan

Tisdag 3/6

Onsdag 4/6
    Mizty
    Bartan

Torsdag 5/6
    Mizty

• bartan

Hej tjejer, tänk vad svårt det är att vara här ifrån
    Det var väldigt trevligt med fikan ikväll och få höra lite mer om er. Jag tänkte lämna adressen vi pratade om
    www.4baby4us.com

• bartan

Mizty och ajjse
    det finns en sida till med barnkläder som har mycket fint,
    littlefairies.se
    från 0 år upp till 16 år

• bartan

Mitt fokus just nu är att försöka ta det lugnt och är ute mycket med gubben och går. Skönt att kunna prata om saker när det bara är vi två. Behöver lite att att tänka på då det är mindre än 3 veckor kvar.

• bartan

Tjejer, nu har hjärnan gått på högvarv idag.
    Vi ska betämma en låt till bröllopet och nu funderar jag om denna passar, Can´t help falling in love with you, med Elvis.
    Det var första låten som gubben sjung på karaoke för mig när vi träffades. Som valslåt funderar jag på Fredrik Åkare och Cecilia Lind av Cornelius W. Även här finns särskilda anledningar då m2b har spelat den på gitarr för mig.
    Låter det som rena blaha eller vad tror ni??

• bartan

Jag vet, men just nu känner jag att det bara går runt i huvuvdet. Har bara träffat gubben per telefon denna veckan och denna helg vankas det troligen svensexa och möhippa. Skulle vilja ta time-out.

• bartan

Hej, jag lever men är trött. Har gått hem tidigare från jobbet idag och min semester börjar redan idag. Stort behov av det, men jag skulle vilja ha en fika till innan Den dagen.
    Hur många orkar det

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar