• Ajjse

Nya Göteborgsbrudar

Har precis avslutat en jätte rolig utbildning i "Ledarskap och kommunikation". Hjärnan känns helt kokt efter kvällens examen! Jag har haft så himla roligt under dom 12 veckor som kursen pågått, men känner att jag inte riktigt haft så mycket tid som jag önskat till planeringen av bröllopet. MEN nu har jag all tid i världen!..

Verkar som om dom flesta av er kan fika nästa vecka, tyvärr kan jag inte förrän veckan därpå. Vi har premiär på jobbet nästa lördag så det är mycket att stå i.
    Det kanske blir en till fikaträff??

• Ajjse

Fick precis mail från Helena på My Cards! Hon sitter och gör gör våra kort just nu, vi ska hämta dom i helgen. Det är så spännande!!!

• Ajjse

Var och hämtade våra inbjudningskort igår! Är väldigt nöjd med dom, bild finns i mitt galleri. Tyvärr syns det inte så bra att kortet skimmrar och att det är rosa som bakgrund. Tänkte skicka ut dom i mitten-slutet av maj, borde väl räcka? Bröllopet är den 13 september.

Hoppas att ni får en härlig söndag!

• Ajjse

Tack! Svärmor tyckte vi skulle skicka ut dom i början av maj, så det blir nog på Valborg så att alla har dom i lådan den 2 maj. Jag tror många tar ledigt då så att dom får långhelg.

• Ajjse

Nu är jag så nyfiken! Hur hade ni det igår?? Nästa träff (jag tar förgibet att det blir fler..) vill jag vara med!

• Ajjse

Jätte snygga kort! Har du gjort dom själv?

Troll1 skrev 2008-04-21 22:53:04 följande:
    Har lagt in bilder i mitt galleri på våra nyss utskickade inbjudningskort!
  • Ajjse

Hela dagen har jag trott att det är onsdag, men det var det tydligen inte.. Synd annars hade det varit helg snart!
    Tyvärr kunde jag inte följa med som ni kanske märkte.. Men nu vill jag veta hur ni hade det! Som sagt nästa gång följer jag gärna med.

Mizty skrev 2008-04-22 12:41:33 följande:
    Det är idag Kan du inte hänga på då???
  • Ajjse

Den här gången ska jag följa med!!

Måndag:
    Mizty(Caroline)
    Bartan(Agneta)
    Fru trul(Lotta)
    Carolina 1979(Carolina)
    Lottaochalex(Lotta)
    Lokalo(Karin)
    Busfia(Fia)
    Daniela
    Schükano(Erica)
    Ajjse (Angelica)

Tisdag:
    Mizty
    Bartan
    Fru trul
    Busfia
    Schükano

Onsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Busfia
    Schükano

Torsdag:
    Mizty
    Fru trul
    Carolina1979
    Lottaochalex
    Schükano

• Ajjse

Bartan 31 maj 2008
    Sagess 28 juni 2008
    SarahochDavid 9 augusti 2008
    Troll1 27 september 2008
    Mizty 081108
    Carolina1979 23 maj 2009
    Ajjse 13 september 2008

• Ajjse

Vi skickade våra inbjudningskort igår.. Känns lite pirrigt, det är många som inte vet om det ännu. Ska bli kul att höra reaktionerna!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar