• Ajjse

Nya Göteborgsbrudar

Halloj alla! Vilken underbar dag! Själv sitter jag inne i soffan med världens nackspärr, men jag njuter iallafall av min lediga dag. Utanför håller fasaden på att tvättas, huset ska målas om.
    Jag har varit supereffektiv, ringde om ändrade namn på min flygbiljett. Hade bokat resa efter vigseln i mitt nya efternamn men då hinner inte namnändringen så igenom så jag får resa i mitt "gamla" namn. Det var inga problem, jag pratade med en dansk kille som tyckte det var konstigt att man inte kunde fixa allt innan vigseln. Han tog inte ens betalt för namnändringen.. Hade gått på 750 kr annars..
    Sen ringde jag en fotograf som lät jätte trevlig! Han ska maila över lite bilder och så ska vi träffas om ett par veckor för att se mer bilder och prata ihop oss lite. Känner mig nöjd med mig själv! Kanske ska ta på mig kläder.. ska snart hämta barnen på skolan.
    Ser fram emot måndagen!

• Ajjse

Halloj alla fikabrudar!
    Tack för senast! Vi ses snart igen.

• Ajjse

Bartan: Hade precis tänkt att inboxa dig men jag är inte så bra på det här med IT.. Hur gör man???

• Ajjse

Jag hittade skicka meddelande knappen..

• Ajjse

Den här länken var jätte bra! Hittade en klänning som jag kan tänka mig till tjejerna. Tyvärr finns den inte i rätt storlek men jag ska ringa dom imorgon och se om dom kan beställa hem den.

bartan skrev 2008-05-13 10:26:18 följande:
    Mizty och ajjsedet finns en sida till med barnkläder som har mycket fint,littlefairies.sefrån 0 år upp till 16 år
  • Ajjse

Vilken fin bolero! Är det du eller svärmor som ska göra den?

• Ajjse

Gå in på www.bilderavljus.se
    Vet inte om dom är bra men det finns fina bilder på hemsidan. Jag ska träffa Svante som jobbar där nästa vecka och så får vi se om vi bokar dom..

frökenkräfta skrev 2008-05-16 12:39:20 följande:
    Fotograf-panik!**************Den två fotograferna som jag helst ville ha är uppbokade på bår dag. Har hittat tips på två fotografer här Mý och Eva, även de är bokade eller har semester 080808. Fick tips vidare från dem men tyvärr samma resultat.Någon som kan rekommedera en bra fotograf här i stan? Ska även lägga upp en tråd, gissar att alla inte läser vår tråd här.
  • Ajjse

Nu är näbbklänningarna beställda! Bild finns i mitt galleri.

• Ajjse

Håller med! Jag är nyfiken på om det blev någon möhippa för bartan..

• Ajjse

Idag händer det lite mer här! Är hemma med en magsjuk dotter, inte så kul.. Tack och lov mår hon mycket bättre nu och har börjat äta lite smått. Hade varit skönt att sova middag efter en låååång natt.. Jag får sätta på en film sedan och ta en liten lur i soffan!

Näbbklänningar kom igår och dom är jätte fina!

• Ajjse

Glömde berätta om mina drömmar inatt. Fick små stunder av sömn och då passade mardrömmarna på..
    För det första kom nästan inga av dom personer vi bjudit in, men däremot kom det en massa annat folk som vi inte känner. Det kryllade av barn överallt, vi som ska ha barnfritt..
    Kocken hade ställt fram förrätten på borden när vi kom, den bestod av köttbullar, kall potatis och någon annan brun sörja. Det var ungdomsgäng på utsidan som bara bråkade och störde.
    Sist av alla kom sambons bästa kompisar och dom hade på sig landslagsdräkt och en sån där vikingahatt i plast med horn..
    Jag vaknade med ett ryck vill jag lova! Tur att det bara var drömmar!

• Ajjse

Förslag v.22

Måndag 26/5
    Mizty (Caroline)
    Bartan
    Schükano (Erica)
    Lokalo (Karin)

Tisdag 27/5
    Mizty
    Bartan
    Schükano
    Lokalo (Karin)