• Mizty

Nya Göteborgsbrudar

Min sambo ska ha Nehru, och den som han ville ha har utgått så vi frågade om vi fick köpa den & det gjorde vi. Vi kommer att hyra ett par byxor 250:- (lite smalare modell än hans vanliga kostymbyxor) skjorta 200:- väst & kravatt 700:- Tror det finns färdiga paket, med t.ex. frockcoatm men har tyvärr inga priser på det. Deras tel.nr: 031-145852

emmalottan skrev 2008-03-18 09:37:44 följande:
    mizty - vad tar dem på remanns för det du kollade på?? är dem dyra?? har fått för mig det :P
  • Mizty

Ja, jag är ju på

Gör en liten lista så blir det lite mer lättöverskådligt!!

Träff i Gbg:
    Prinsessan no1
    Mizty

• Mizty

SahraochDavid, skönt att ni hade det bra på resan!! Härligt att få prata i lugn & ro utan en massa vardagliga sysslor som stör

Skonie - Vart ska du gå & vad kostar det?

• Mizty

Men det var ju bra pris!!

Skonie skrev 2008-03-31 21:28:17 följande:
    Mizty, salong formbar blir det. Kostar 600kr/h utan lockar. Glömde faktiskt fråga vad med lockar kostar :)
  • Mizty

Ja, det skulle vara kul om du kunde hänga på!! Vad bra att din mamma kan göra håret!! Sparar ni ju massa pengar på oxå

enyaenya skrev 2008-03-31 22:12:54 följande:
    Hej igen... har inte varit här på ett tag. Hoppas att planering inför bröllopet går framåt för alla. Skonie: bra pris. Jag var hos en frisör vid påskveckan och diskuterade olika uppsättningar. Men jag blev inte riktigt nöjd. Nu bestämmer jag mig att låta mamma hjälpa mig med håret istället. Hon gjorde en provuppsättning som jag blev väldigt nöjd med. Kul att ordna träffar, men jag jobbar i Lund så det är svårt att hitta passade tider. Men om jag råkar vara i GBG när ni ska träffas så hojtar jag till
  • Mizty

Träff i Gbg:

Prinsessan no1
    Mizty
    Busfia

Superkul

busfia skrev 2008-03-31 23:26:06 följande:
    Hej Jag e med på en träff i GBG, kanon kul
  • Mizty

Jasså, några till fick ni med Hur blev det med baren då? Fick ni löst det på något bra sätt?!

prinsessan no1 skrev 2008-04-01 22:00:53 följande:

Hej på er!Härligt, nu är äntligen inbjudningskorten klara! Skickar iväg dem imorgon... Blev några fler nu in i det sista, men det känns bara bra. Listan med träff har uppdaterats. Ser om det är några fler som hakar på, sen skickar jag ut förslag om dag.
    Ska bli jätteroligt att träffas!!
  • Mizty

Träff i Gbg:

Prinsessan no1
    Mizty
    Busfia
    SarahochDavid
    Daniela
    Tit
    Ajjse
    Emblingen

Men vad kul att vi verkar bli så många!!

Emblingen, välkommen hit Ju fler desto roligare!

• Mizty

Jag ska ha min pappas mormors vigselring (fast omgjord) & annat gulde från släkten som bara ligger. Jag ska ha båda två nya, så förlovningsringen får åka ner i blnadningen oxå Sedan ska jag få en diamant från mammas vigselring (dom är skilda) Det betyder jättemycket för mig! Kul att kunna använda sådant som betyder mycket för en!!

busfia skrev 2008-04-04 12:38:51 följande:
    Jag fick min mormors vigsel ringar när hon gick bort. Så vi gjorde om dom till förlovnings ringar. Min blivande har fått sin mammas vigsel ring. (Hon har gift om sig) Så gjorde vi
  • Mizty

Hej fru Trul Åh vad kul att du vill hänga på!!

Vad duktiga ni är som börjar gå in era skor! Jag hittar nog aldrig mina Letar & letar.... Men igår var vi och köpte sambons skor! Skitsnygga

Daniela -Kul att ni hittat en lokal ni gillar & att det kändes så rätt Den guldsmeden har jag oxå pratat med! Han verkar riktigt bra!! Men jag ska gå till en "hemma" i Borås som brukar göra saker åt vår familj.

Trevlig söndag på er tjejer!!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar