• Troll1

Nya Göteborgsbrudar

Fru Trul: Man får gratulera! Skönt....

Mizty: Tack, ngt bättre än igår. Nu har han åkt. Inte kul att tänka att han är hemma först en bit in i juni. Vår lilla fyller 1 år den 18:e juni och då är han hemma sedan några dagar. Får se om han får spader och tar ngn dags ledigt för att flyga hem däremellan. De ska jobba 12tm/dag, 6 dgr/v.

• Troll1
    Mizty skrev 2008-04-25 12:56:42 följande:
    Jösses Vad jobbar han med? Är inte avis på dig som ska vara själv så länge! Skönt att det känns bättre idag i nacken
    Han är ljudtekniker vid filmproduktioner bla. Det ska spelas in en actionfilm modell större... Jisses!
  • Troll1

Hej på er!
    Ni som varit där: Var ligger fröken Olsson och var kan man parkera? är det "barnvagnsvänligt" där?
    Lurar på måndagen nu, men behöver veta lite först.
    Annars, hur går det för er?

• Troll1

Tack Bartan! Spännande med frisyruppsättning.

Ngn här som anlitat Lydia på FACE?

• Troll1
    bartan skrev 2008-04-28 19:18:00 följande:
    Jag och min frisör var rörande överens om håruppsättning. Ska använda mina egna lockar och göra en enkel men snygg halvuppsatt frisyr och så ska jag ha en tiara med matchande hårnålar inbakta i lockarna.Det ska bli mycket intressant och se hela slutresultatet
    Det låter finfint! jag vill också ha ngt i den stilen. Vem går du hos? (Kanske har jag frågat förut??) Har du ngn bild på liknande uppsättning? Jag hittar inget som jag har tänkt. Fast jag vill ha slöja med, åtminstone till en början.
  • Troll1

Bartan 31 maj 2008
    Sagess 28 juni 2008
    Troll1 27 september 2008

• Troll1
    Danielaa skrev 2008-05-01 21:39:41 följande:
    Hoppas de e ok att jag "möblerar" listan efter datumen! Bartan 31 Maj 2008Sagess 28 Juni 2008Sarahochdavid 9 Augusti 2008Lokalo 16 Augusti 2008Busfia 23 Augusti 2008Ajjse 13 September 2008Troll1 27 September 2008Mizty 081108Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009Carolina 1979 23 Maj 2009
    Tack! Jag var på väg men...
  • Troll1
    frökenkräfta skrev 2008-05-04 23:06:42 följande:
    Hej,bor i Gbg och ska gifta mig 080808 och vill gärna hänga på i den här tråden.Vi kommer att ha en hemlig vigsel och fest senare. Har inte bestämt datum för festen ännu. Väldigt kluvna, i höst eller nästa sommar...samtidigt som vi vill planera för barn nr 2.Vi har bokat vigselförättare, Petur, någon som vet ngt om honom? Fick ett trevligt intryck av honom på telefon. Har inte hunnit prata närmare om vigseln med honom ännu. Såg en fråga om Lydia på Face, har inte anlitat henne själv någon gång men känner flera som jobbar tillsammans med henne i olika sammanhang. Hon är otroligt duktig, jobbar mkt med make-up och styling för tv, film och bilder. Fast kan nog ha en hel del åsikter och egen vilja. Gäller att inte låta henne köra över det du själv vill ha.
    Välkommen hit!
    Har du ngn annan som du kan rek? Jag vill känna mig avslappnad och ibland har jag en tendens att inte säga ifrån ordentligt i så´na sammanhang och då blir jag besviken efteråt. Hmmm.... Vill ha ngn som jag kan skratta med, jag behöver nog det en dag som den. Nerverna kommer väl att vara ngnstans på utsidan.
  • Troll1
    frökenkräfta skrev 2008-05-05 10:31:30 följande:
    Troll1: jag har ingen annan att rekommendera fast skulle själv kunna tänka mig att anlita Lydia. De gånger jag träffat henne på Face har jag fått ett väldigt gott intrycka av henne och hon är väldigt, väldigt duktig vad jag förstår. Jag har nog tänkt lägga min make-up själv. Hoppas att en vän som är fotograf ska ta våra bröllopsbilder- och då kan hon även vara ett av våra vittnen så behöver vi inte inviga alltför många i våra planer. Min vän fotografen jobbar en del tillsammans med Lydia och har bara gott att säga om henne.
    Tack!
    Min m2b jobbar som ljudtekniker mest på filminsp. men han hade inte träffat henne. Vad är det för typ av fotograf du känner? Mode eller film? Vågar man fråga vad du jobbar med, hemlig som du är?...
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar