Nya Göteborgsbrudar
Jösses Vad jobbar han med? Är inte avis på dig som ska vara själv så länge! Skönt att det känns bättre idag i nacken
Jösses Vad jobbar han med? Är inte avis på dig som ska vara själv så länge! Skönt att det känns bättre idag i nacken
Förslag: V.20 kl:1800 på Fröken Olsson
Måndag:
Mizty(Caroline)
Bartan(Agneta)
Fru trul(Lotta)
Carolina 1979(Carolina)
Lottaochalex(Lotta)
Lokalo(Karin)
Busfia(Fia)
Daniela
Tisdag:
Mizty
Bartan
Fru trul
Busfia
Onsdag:
Mizty
Fru trul
Busfia
Torsdag:
Mizty
Fru trul
Carolina1979
Lottaochalex
Busfia
Måndagen den 12/5 kl:18 Fröken Olsson
Mizty(Caroline)
Bartan(Agneta)
Fru trul(Lotta)
Carolina 1979(Carolina)
Lottaochalex(Lotta)
Lokalo(Karin)
Busfia(Fia)
Daniela
Schükano(Erica)
Ajjse (Angelica)
Vi skulle haft vår fest på Stora Holm (13000:- inkl. stolar, bord & bordsfiltar)men nu lutar det åt Stallet på Lindholmen. Det är restaurang Tres som har den lokalen. www.tres.se kika under Stallet. Hur många gäster är ni? Vill ni ha egen mat osv?
Kustens Hus finns ju oxå, finns porslin m.m. Tror det kostar ca 2000:- Ser inte ut att ligga så roligt vid leden men det tänker man inte på när man är inne på gården!
Men kolla kustens hus & stora holm. Vi var på bröllop på KH i somaras, det var jättemysigt!
Till båda dom ställena får man ha med sig både mat & dryck
Tycker jag oxå
Bartan 31 maj 2008
Sagess 28 juni 2008
Troll1 27 september 2008
Mizty 081108
Nä, det blir nog i SH Vi vill köpa hus & det känns viktigare än ett stort bröllop, samtidigt vill vi inte skjuta på det eller ställa in det... Så vi tänkte ha ett lite mindre bröllop i stället, med fest för kopmisarna senare! Men vi har hittat ett jättemysigt ställe på Lindholmen så det blir nog bra
Kan hända att vi byter datum oxå, tidigarelägger det Anledningen till datumet är att SH inte var ledigt innan, så nu känns det som om vi lika gärna kan gifta oss tidigare Man vill ju inte vänta längre än nödvändigt
Lokalo - Nä ett litet rött hus... Stallet heter det. Bredvid ett vitt tror jag. Jag jobbar på Lindholmen, mysigt här nere!!