Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

Hej
    Då hittade jag hit oxå.
    Missade den nya tråden och gjorde en ny. Ska skicka iväg en begärna till dom här att ta bort den. behöver ju inte två

Shit pidis det är verkligen inte ett lätt beslut.
    Om jag var du så skulle jag nog satsa på att gå ner vikten, göra operationen och sedan gifta mig. Hade inte varit kul att inte må bra på sin efen bröllopsdag. Påskbröllop är inte alls fel. Underbar årstid.
    Men det är ju helt upp till er. Lycka till. Du får berätta vad erat beslut blir.

• september2008

hur blir det med frukosten tjejer?
    Lördah eller söndag?
    Jag röstar för lördag

• september2008

pidis kan inte du lägga in när alla ska gifta sig?
    Vi är ju lite flera här nu och det kanske är någon mera som vill lägga till sig på våran lista???

Från förra tråden.

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• september2008

Det är vecka 10 vi pratar om. Pidis har ju frukostbiljetter på hotellfrukost. Alla kunde lördag och söndag den helgen så nu behöver vi bara bestämma villen av dom dagarna som vi ska ha frukosten

fitforfight skrev 2008-02-26 09:51:35 följande:
    Det va nu på lördag vi pratade om va? ska vå åka nån annanstans oxå eller bara frukost?
  • september2008

JAG VILL...

fitforfight skrev 2008-02-26 10:45:25 följande:
    så nästa helg? hade hoppats på att det va nu E det ingen annan än jag som vill åka ut på nåt annat äventyr efter frukosten?
  • september2008

håller med dig. fattar inte heller vad det är som är så bra med den låten eller hela han. men smaken är som baken
    läste lillsessans blogg. hon hade nämt dig och din plexiglas tiara

fitforfight skrev 2008-02-26 11:10:57 följande:
    Gooooood!!!Sitter å helt stum över att Basshunter ligger etta på englandslistan med sin låt now youre gone. Den e totalt värdelös! grrrrr... Ja,ja!den kanske går an om man e riktigt full
  • september2008

beroende på pris så är jag oxå intresserad

fitforfight skrev 2008-02-26 11:19:26 följande:
    lillsessan(Paula) har beställt hår ifrån kina , hon skulle kolla lite priser till mig,Om dom e vettiga så skickar hon sin ring med färgprover till mig.kanske nån av er som vill beställa oxå?
  • september2008

Det är ett svårt beslut. Om dom hade bott ihop så tycker jag att man fått bjuda dom men bor dom inte ihop så ser jag ingen anledning. Ni vet ju inte vilka dom är.
    Sedan vet jag ju inte heller men har flickvännerna träffat någon av släkten tidigare? Om inte kan det ju bli lite att dom tar uppmärksamheten ifrån er. Ett bröllop är ju inte till för andra att träffa släkten utan för att fira erat giftemål

Ida Halmstad skrev 2008-02-26 12:45:02 följande:

nu e jag helt kluven, måste ha råd. Har diskuterat med min mamma om vilka man ska bjuda och så och då sa jag att vi antagligen inte kommer att bjuda min mammas mans söners flickväner. Sönerna kommer vi självklart bjuda men deras flickväner har vi aldrig träffat. De bor inte ens tillsammans och de har kanske varit tillsamman med dem i högst 1 år. Inte förlovade eller nått sånt heller, vi har helt enkelt inte en aning om vilka de är. Nu säger min mamma att hennes man kan stå för kostnaden för deras flickväner, kuvertpriserna. Men det e ju inte det saken handlar om utan det e ju det att vi inte känner dem, har aldrig träffat dem och har inte en aning om vilka dem är. E jag helt ute och cyklar?? de kanske tar illa upp om vi inte bjuder flickvännerna.....råd tack!!!
  • september2008

fast att bjuda en bestmans flickvän som man inte känner är ju en helt annan grej. skulle oxå bjudit henne. man har ju valt en person för ett speciellt uppdrag vill man ju inte att personen ska tacka nej bara för att man inte känner flickvännen

pallesj skrev 2008-02-26 13:27:10 följande:
    Inte lätt det där med vem man ska bjuda, vi känner att vi e lite tvungna att bjuda med vår bestmans flickvän trots att vi aldrig har träffat henne.
  • september2008

mums fillibabba

Ida Halmstad skrev 2008-02-26 13:51:14 följande:

har nu pratat med hon som har hand om stället där vi ska va. Vi har nu bestämt menyförslag och hon skulle ge oss en pris nu, hon hör av sig så jag uppdaterar er. Detta har vi valt.1. Smått och gott tallrik (lax, rkrustad räkcreme, ädelost, rödlökschutney, lufttorkad skinka, kronärtskocksfyllning, toast)2. Fläskfile tryffelsås rotsaksgratäng/alt fisk3. Vaniljpannacotta med hallon o blåbär.Senare på kvällen även bröllopstårta, dock beställer vi denna från tårtdesig
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar