Inlägg från: Ida Halmstad |Visa alla inlägg
  • Ida Halmstad

Falkenberg / Halmstad brudar

ja då hittade jag också hit.

Pidis- det va inget lätt beslut, 5 kg kommer du lätt att kunna gå ner men att operationen äger rum så tätt inpå bröllopet är ju lite krångligare. Hur är återhämtningsperioden? Finns det ingen möjlighet att få operationen lite framflyttad??
    Men va bra att du får operationen, det måste kännas skönt!

• Ida Halmstad

Pidis- va du i Båstad idag?? va det något att ha??? Nyfiken!

• Ida Halmstad

Pidis- I och med att det är en stor operation och det är så tätt inpå bröllopet så kanske det är bäst att skjuta fram det. På bröllopsdagen vill ju verkligen må hur bra som helst och inte känna några hinder. Ett påskbröllop är ju super mysigt också. Men det är bara du själv som kan känna efter om hur du vill ha det. Ta en diskussion med dina nära och kära!!!

• Ida Halmstad

nu e jag helt kluven, måste ha råd. Har diskuterat med min mamma om vilka man ska bjuda och så och då sa jag att vi antagligen inte kommer att bjuda min mammas mans söners flickväner. Sönerna kommer vi självklart bjuda men deras flickväner har vi aldrig träffat. De bor inte ens tillsammans och de har kanske varit tillsamman med dem i högst 1 år. Inte förlovade eller nått sånt heller, vi har helt enkelt inte en aning om vilka de är. Nu säger min mamma att hennes man kan stå för kostnaden för deras flickväner, kuvertpriserna. Men det e ju inte det saken handlar om utan det e ju det att vi inte känner dem, har aldrig träffat dem och har inte en aning om vilka dem är. E jag helt ute och cyklar?? de kanske tar illa upp om vi inte bjuder flickvännerna.....råd tack!!!

• Ida Halmstad

Förresten så e datumet ändrat nu till den 13 december, bokat om allting! herregud!

• Ida Halmstad

jag tror de här flickvännerna inte har träffat nån i släkten förrutom min mamma och hennes man då. visst om de hade bott tillsammans hade det varit en annan sak, men de gör ju inte ens det!

• Ida Halmstad

har nu pratat med hon som har hand om stället där vi ska va. Vi har nu bestämt menyförslag och hon skulle ge oss en pris nu, hon hör av sig så jag uppdaterar er. Detta har vi valt.
    1. Smått och gott tallrik (lax, rkrustad räkcreme, ädelost, rödlökschutney, lufttorkad skinka, kronärtskocksfyllning, toast)
    2. Fläskfile tryffelsås rotsaksgratäng/alt fisk
    3. Vaniljpannacotta med hallon o blåbär.

Senare på kvällen även bröllopstårta, dock beställer vi denna från tårtdesig

• Ida Halmstad

blir galen jag kommer inte in på hotmail...*suck* !!!

• Ida Halmstad

lördag passar mig super, tycker också att vi ska hitta på nått sen efter. Jag har bil så vi kan åka någonstans, e ju alltid roligt att komma från stan!!! Har även ett "normalt" extra däck :) man vet ju aldrig vad som kan hända!!!!!

• Ida Halmstad

vad sägs om ikea efter frukosten ???

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar