• Pyron

Falkenberg / Halmstad brudar

God morgon. Hoppas att alla får en bra dag.
    Själv är jag lite sur. De på halmstad kommun har bytt ut mitt nummer på vikarielistan vilket resulterar att ingen får tag på mig vilket resulterar i att jaginte får något jobb.
    Såååå surt.
    Om det nu är ngon som ringer och så kommer de helt fel, ringer dom mig igen då?

Så nu har jag visserligen en hel städ-dag här hemma. Och det är ju bra...

• Pyron

Aha, men då vet jag ju exakt.
    tack

september2008 skrev 2008-03-05 15:20:12 följande:
    ligger vid dunis gamla lokaler. vid laholmsvägen. korsningen östergök har jag för mig.
  • Pyron

Är det inte golf som han oxå är extremt duktig på..eller har jag fel?
    Vad kul att det går br även denna gång.

fitforfight skrev 2008-03-06 09:15:43 följande:
    Å duktigt!! brukar du skjuta?Min lillebror är bågskytt och med i landslaget. Han är just nu i Turin /Italien och skjuter EM . Han ringde igår och hade gått vidare tills idag så vi får se vad som händer.Förra året va han i portugal och sköt EM med juniorlandslaget. Han och hanns lag vann och blev europamästare. Han innehar oxå svenskt rekord för juniorer. Duktiga lilla bror
  • Pyron

ok.

Ja, det är billigare. Nu när jag var ni menar så känner jag till den. Har köpt många fina ljus där. och brickor och dukar och en massa annat.
    Hade bara tappat bort namnet.

• Pyron

Vilken fotograf ska ni ha och vad kostar den?

Jag har varit i kontakt med eventfoto. men han är så seg. han hör knappt av sig, så man vet ju knappt om det är klart, så nu börjar jag se mig om efter någon annan.

• Pyron

September, vad får du för det priset?

• Pyron

Va det någon här inne som skulle göra en bok till sin man med fina texter i?
    Skulle vilja ha lite tips på olika såna texter.

• Pyron

nä, det var någon som gjorde i ett spiralblock, sånt som man kan öppna, och skrev ut texter på skrivaren och sen satte in dom igen.

Men den du har gjort har det varit en massa små kärlekstexter?

• Pyron

Jag är alltså ute efter dessa texter.
    Jag är så dålig på att hitta på så ja gtänkte låna lite.

• Pyron

Hej

Har någon här handlat på weddingmountain?
    Har hittat så mycket fint, men jag undrar lite hur det funkar med frakt.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar