Inlägg från: Oktober08 |Visa alla inlägg
  • Oktober08

Falkenberg / Halmstad brudar

Vilken bra tråd jag har hittat!

Är en Halmstadtjej som ska gifta mig i oktober. Det bestämde vi helt plötsligt i helgen efter snart 4 år tillsammans. Det blir bara ett mindre bröllop för våra familjer. Ringde (redan!) idag och bokade borglig vigsel. Kan inte fatta att det ska hända!

Är det någon av er som vet något bra ställe med catering? Det är en hel djungel därute! Vi kommer nog att ha festen hemma.

• Oktober08
    Ulvatorp skrev 2008-03-19 20:37:21 följande:
    [citat]
    oktober-08:Välkommen till klanen!! Vi har anlitat Nya Bäckakrogen (ligger vid lantmännen/siba) som kommer att fixa med maten till vårt bröllop. Har en kompis som ordnar med catering till bröllop som dock inte kunde på mitt...hmmm. Säg till om du vill att jag pratar med henne!

Tack! Lite sent svarat av mig.. har inte blivit av att jag har varit inne här och kikat.. Nya Bäckakrogen har jag kikat lite på också faktiskt! Vad är det för ställe din kompis har, eller hon gör det privat?

Är det någon som förresten vet om det finns något ställe som hyr ut porslin, även om man nu inte tar catering därifrån? Vi ska som sagt ha det hemma, och att hosta upp porslin för 20 personer till ett bröllop är inte så lätt.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar