• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Hittade dem med nålen nu ha ha ha

• Pidis

Vad kul
    då blir det fira av i helgen??

fitforfight skrev 2008-03-17 11:39:44 följande:
    Åhhhhh! jag har glömt berätta!Min älskade duktiga lilla bror tog SM guld igår!! sin första SM tävling som senior å så vinner han hela skiten!!
  • Pidis

Helgen den 19-20 eller 26-27 April åker vi till Helsingör tycker jag.
    Vad tycker ni??
    Vilka kan?? Och vilken helg?
    Så kan vi ha middag hos mig en av helgerna.

• Pidis

Då är det ju 26 som gäller då.
    Antar att vi åker på lördagen eller??
    kan ju ta ledigt så vi kan åka på fredagen också.

Pidis 25é el 26é

• Pidis

Nej det har jag inte.
    Har du bråttom med dem??
    Tänkte vänta till nästa lön eftersom det är så mycket nu som ska ut.

Ida Halmstad skrev 2008-03-17 18:49:14 följande:

HallojÅ va roligt med Danmark. Jag följer jätte gärna med om jag orkar, vet inte hur jag mår då pga operationen. Så jag får meddela längre fram.Pidis- Har du beställt från den där sidan än ???
  • Pidis

Jag kan inte handla på den sidan.
    Försökt registrera mig 6-7 gånger idag.
    Något knep

fitforfight skrev 2008-03-17 09:17:22 följande:
    Vilket jävla skit väder!!!det är 19 st rosor i buketten (hade oxå sönder en Stenarna har jag köpt på www.wedshop.seJag har enväldigt bestämt att nästa gång va ska leka så ska vi åka till Helsingör jag har inte varit där på flera år
  • Pidis

Japp lovar att beställa innan.
    Vi ska bara komma fram till var och hur många vi ska bjuda så att jag beställer hem rätt antal.
    Ida Halmstad skrev 2008-03-17 20:15:47 följande:

Pidis- nej jag har inte brått!!! Beställ när du vill...bara innan dec :) !!!!Jag håller er uppdaterade hur det går, läggs in i gbg v 14 och blir kvar där i ca 1 v....sen får vi se vad som händer! vill iaf me till danmark om jag mår hyfsat!
  • Pidis

Nu har jag köpt en slöja typ
    Ringde på en annons från köp och sälj.
    Hon bor i skövde så sa jag att hon kan skicka den till Falkenberg men då har hon en syster som bpr här och ska till henne i helgen så hennes syster tar med den därifrån Så slipper jag frakten. Hur bra var inte det då?
    www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=1

• Pidis

Hej och välkommen
    Kul med nya "ansikten"

Dålig på det med catering men de andra kanske vet.

Oktober08 skrev 2008-03-18 13:05:15 följande:
    Vilken bra tråd jag har hittat! Är en Halmstadtjej som ska gifta mig i oktober. Det bestämde vi helt plötsligt i helgen efter snart 4 år tillsammans. Det blir bara ett mindre bröllop för våra familjer. Ringde (redan!) idag och bokade borglig vigsel. Kan inte fatta att det ska hända! Är det någon av er som vet något bra ställe med catering? Det är en hel djungel därute! Vi kommer nog att ha festen hemma.
  • Pidis

Ja jag har försökt flera gånger. Bara skit
    Ida Halmstad skrev 2008-03-18 17:13:31 följande:

fasen det fungerar inte idag heller att registrera sig på wedshop....! skit!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar