Falkenberg / Halmstad brudar
nej vi har ju inte riktigt samma smak vart ligger albrecks någonstanns?? måste ju kolla in den
nej vi har ju inte riktigt samma smak vart ligger albrecks någonstanns?? måste ju kolla in den
bara så du vet så måste jag nog ha något sorts besked måndagen samma vecka. efter som vi ska ha f-kalas den dagen. jag kan gå ifrån men behöver ändra mina planer lite i så fall.
Ja min kommer ju att kosta 800 dollar utan tull, skatt och moms. jag känner nog tvärtom som du. jag vill gärna lägga lite mera pengar och köpa något som jag verkligen vill ha. ska jag ha ringen på fingret resten av livet
måste ju berätta en skoj grej. min sambo är lite av radiostyrd galning. han älskar allt som går på batteri och flyger. nu har ha blivit medlem i en flygarklubb i halmstad och då passade han på att ge mig och henry ett familjemedlemskap. fick ett mail igår om mina inloggningsuppgifter. det som var det roliga var att i mina kontaktuppgifter stod det inte jennie olsson utan jennie oxelborn. så detta var alltså mitt första mail med det efternamn som jag lite senare ska heta. kändes lite underligt hahahahahaha
ulvatorp- du skrev ju aldrig vad du tyckte om min tiara och öronhängena??
*fniss*
absolut ska man ta en ring som båda passar plånboken och smaken. bara man själv är nöjd så
du det är inte lätt att hålla redan på en massa
jag vet faktist inte hur stora öronhängena är. men jag har egna som hänger väldigt långt och det tycker jag är snyggt.
jag har nog bestämmt mig att jag ska beställa både öronhängena och tiaran även om det blir lite dyrare. efter som jag inte sett någon liknande tiara nu när jag letat så kanske chansen är stor att man kan sälja den sen.
vill så gärna beställa den på en gång och testa den med min fina slöja den är så vacker
vi finns ju här för dig så ut med allt
ja det är verkligen tråkigt när man bjuder till och inte får något tillbaka. vet precis hur det är med vänner som beter sig så. vi har bjudit hem hur många som hellst men aldrig blivit bjudna tillbaka. det hela slutade med att varje gång vi skulle bjuda hem folk på fest så såg vi till att antingen fick folk ta med eget eller så delade vi på kostnaden. jag har inga problem att bjuda men när man aldrig får något tillbaka så blir man bara så ledsen.
vad det som du skrivit så låter det ju nästan som om hans tjej inte vill umgås med er och att din bror inte vågar säga som det är. men det är bara ren spekulation från min sida.
så då blir det bara föräldrarna i kväll då?
så nice med hotellfrukost. villket hotell ska ni till? blir lite avis
det är alldrig fel att lyxa lite
Ida Halmstad skrev 2008-03-14 19:00:38 följande:
fina skor. söt bukett. den blev ju jättefin.
tiaran/kronan är jättefin