Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

nej vi har ju inte riktigt samma smak vart ligger albrecks någonstanns?? måste ju kolla in den

fitforfight skrev 2008-03-13 23:31:59 följande:
    nix! den låg i fönstret . nere på själva diademet är det strassstenar. sen i mitten va det en liten grej med en sten höst upp. Jag tycker den va jättesöt ,men som vi redan vet så har vi inte samma smak på tiaror
  • september2008

bara så du vet så måste jag nog ha något sorts besked måndagen samma vecka. efter som vi ska ha f-kalas den dagen. jag kan gå ifrån men behöver ändra mina planer lite i så fall.

Pidis skrev 2008-03-14 08:03:49 följande:
    Ja det såg jagVad gulligt av digSka kolla lite tillMen annars ringer jag digOch ja det är bäst med en klänning med snörning det har jag också upplevt när jag sprungit runt och provat.
  • september2008

Ja min kommer ju att kosta 800 dollar utan tull, skatt och moms. jag känner nog tvärtom som du. jag vill gärna lägga lite mera pengar och köpa något som jag verkligen vill ha. ska jag ha ringen på fingret resten av livet

Ulvatorp skrev 2008-03-14 11:10:43 följande:
    Jag har själv lite panik över ringen....den vi hittade på väla känner jag är för dyr, vill inte lägga en förmögenhet på en ring. Vad har ni/tänker ni lägga på en ring?
  • september2008

måste ju berätta en skoj grej. min sambo är lite av radiostyrd galning. han älskar allt som går på batteri och flyger. nu har ha blivit medlem i en flygarklubb i halmstad och då passade han på att ge mig och henry ett familjemedlemskap. fick ett mail igår om mina inloggningsuppgifter. det som var det roliga var att i mina kontaktuppgifter stod det inte jennie olsson utan jennie oxelborn. så detta var alltså mitt första mail med det efternamn som jag lite senare ska heta. kändes lite underligt hahahahahaha

• september2008

ulvatorp- du skrev ju aldrig vad du tyckte om min tiara och öronhängena??

• september2008

*fniss*
    absolut ska man ta en ring som båda passar plånboken och smaken. bara man själv är nöjd så

Ulvatorp skrev 2008-03-14 13:00:03 följande:
    Jo alltså jag vill jag ha en ordentlig ring eftersom jag också tänkt ha den resten av livet... Men jag har inte lust att lägga dom 7-8000 som dom ville ha för den, jag tycker helt enkelt att det är för mkt pengar med tanke på att man faktiskt kan tappa bort den eller bli rånad. Priset på ringen talar ju ändå inte om hur mycket man älskar varandra...som tur är!! Annars hade jag nog fått vänta typ hundra livstider tills jag haft råd med den ringen....hi hi Nä jag vill ha en ring som jag är nöjd med både till utseende och pris.september2008 skrev 2008-03-14 11:31:33 följande:
  • september2008

du det är inte lätt att hålla redan på en massa
    jag vet faktist inte hur stora öronhängena är. men jag har egna som hänger väldigt långt och det tycker jag är snyggt.
    jag har nog bestämmt mig att jag ska beställa både öronhängena och tiaran även om det blir lite dyrare. efter som jag inte sett någon liknande tiara nu när jag letat så kanske chansen är stor att man kan sälja den sen.
    vill så gärna beställa den på en gång och testa den med min fina slöja den är så vacker

Ulvatorp skrev 2008-03-14 13:02:36 följande:
    Det har du rätt i...har fortfarande inte huvdet där det borde vara...Jättefina både två!! Hur stora var öronhängena? Tänkte på dom vi hittde på väla, dom var ju lite stora... Är dom bara mindre än dom så tror jag att det blir väldigt lyckat! Tiaran var jättevacker!
  • september2008

vi finns ju här för dig så ut med allt
    ja det är verkligen tråkigt när man bjuder till och inte får något tillbaka. vet precis hur det är med vänner som beter sig så. vi har bjudit hem hur många som hellst men aldrig blivit bjudna tillbaka. det hela slutade med att varje gång vi skulle bjuda hem folk på fest så såg vi till att antingen fick folk ta med eget eller så delade vi på kostnaden. jag har inga problem att bjuda men när man aldrig får något tillbaka så blir man bara så ledsen.
    vad det som du skrivit så låter det ju nästan som om hans tjej inte vill umgås med er och att din bror inte vågar säga som det är. men det är bara ren spekulation från min sida.
    så då blir det bara föräldrarna i kväll då?

Ulvatorp skrev 2008-03-14 13:12:40 följande:
    Måste få skriva av mig lite...Precis bjudit hem mina föräldrar och min bror och hans sambo för att vi nästan aldrig ses längre. Dom har också barn och vi tänkte att vi kunde bjuda på lite kvällsmat och att var och en åker när den vill no strings attached... Mina föräldrar kommer. Men min bror ringde precis och tackade nej...Dom ska ha gäster i morgon och hade lite att fixa med. Till saken hör att det var min brors tjejs bror och hans fru med barn som var ditbjudna. Vi har aldrig blivit ditbjudna, dom bjuder däremot dit dom titt som tätt... Det är alltid jag som ringer min bror och när jag ringer säger han ALLTID, satt precis och hade tänkt ringa dig...yeh right! Vet inte hur många gånger jag sagt att jag inte ska ringa utan att han får ringa...men det slutar alltid med att jag ringer ändå...blir så ledsen!Verkar bara som det är jag som vill hålla ihop familjen...Men nu är det fanimej slut på det!!!!!!!!!!!!!Puh...flåt tjejer, var bara tvungen är så arg, ledsen och besviken just nu...
  • september2008

så nice med hotellfrukost. villket hotell ska ni till? blir lite avis
    det är alldrig fel att lyxa lite

Ida Halmstad skrev 2008-03-14 19:00:38 följande:

HallojsGud va skönt med helg, ska bara mys pysa hela helgen, inga planer så det ska bli super skönt. Vi tänkte ta en hotell frukost imån å lyxa till det lite...det känns som att vi behöver rå om varann lite! Hoppas att allt e bra med er alla. Ha en super härlig Fredag! Kram Kram
  • september2008

fina skor. söt bukett. den blev ju jättefin.
    tiaran/kronan är jättefin

Pidis skrev 2008-03-14 20:39:15 följande:
    Nya bilder i mitt galleriMina nya skor.Samt att jag försökte binda en bukett idag. Vad tycker ni??
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar