Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

jag kan inte på vardagar. har redan varit ifrån så mycket från jobbet. måste kolla med sambon först om det är ok att jag sticker. men så länge skriver jag upp mig

Pidis 25é el 26é
    September2008 26-lördag

Pidis skrev 2008-03-17 12:46:59 följande:
    Då är det ju 26 som gäller då.Antar att vi åker på lördagen eller??kan ju ta ledigt så vi kan åka på fredagen också.Pidis 25é el 26é
  • september2008

skönt att det gick lugnt och sansat ännu bättre när man får som man vill

fitforfight skrev 2008-03-17 19:08:40 följande:
    jag frågade Tinny idag vad vi ska heta i efternamn och förväntade med en het disskution istället säger han - Jag kan byta namn det e lugnt!Så himla bra för jag vill verkligen inte byta.
  • september2008

du får hålla oss uppdaterad sedan hur du mår
    hoppas verkligen att du inte behöver må så dåligt efter operationen än absolut måste om du hänger med på vad jag menat

Ida Halmstad skrev 2008-03-17 18:49:14 följande:

HallojÅ va roligt med Danmark. Jag följer jätte gärna med om jag orkar, vet inte hur jag mår då pga operationen. Så jag får meddela längre fram.Pidis- Har du beställt från den där sidan än ???
  • september2008

pidis vad hette sidan som ni skulle beställa ifrån?

• september2008

nu har jag lagt in mina beställningar från
    www.wherebridesgo.com och www.annabellagio.com
    frakten blev ganska dyr men jag orkar inte bry mig. jag har hittat något jag gillar och dollarn är nu billig och det kanske lönar sig lite ändå. kommer att få mina grejer om en månad förhoppningsvis. valde att ta den billigaste frakten. behöver ingen dyr och snabb frakt
    skulle ha beställt min ring men men jag har inte min exakta ringstorlek. gav henne diametern på ringen men hon ville ha en storlek

• september2008

ser ut lite som min fast min har två vita band
    mycket fin

Pidis skrev 2008-03-18 13:05:30 följande:
    Nu har jag köpt en slöja typRingde på en annons från köp och sälj.Hon bor i skövde så sa jag att hon kan skicka den till Falkenberg men då har hon en syster som bpr här och ska till henne i helgen så hennes syster tar med den därifrån Så slipper jag frakten. Hur bra var inte det då?www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=1
  • september2008

hej och välkommen
    alltid kul med flera personer här i tråden.
    Ang catering så vet jag tyvärr inte mycket. vi ska nog fixa maten själva. Ulvatorp och ida halmstad ska beställa mat så dom vet nog lite mera

Oktober08 skrev 2008-03-18 13:05:15 följande:
    Vilken bra tråd jag har hittat! Är en Halmstadtjej som ska gifta mig i oktober. Det bestämde vi helt plötsligt i helgen efter snart 4 år tillsammans. Det blir bara ett mindre bröllop för våra familjer. Ringde (redan!) idag och bokade borglig vigsel. Kan inte fatta att det ska hända! Är det någon av er som vet något bra ställe med catering? Det är en hel djungel därute! Vi kommer nog att ha festen hemma.
  • september2008

stackars dig. inte kul att vara sjuk. speciellt inte nu när det kommer enn lång ledig helg
    kram till dig

Ida Halmstad skrev 2008-03-18 17:01:34 följande:

Usch börjar nog bli sjuk, känner mig helt virrig och e helt varm...tycker lite synd om mig själv!!Hoppas att ni alla mår bra. kram kram
  • september2008

jag hoppas för din skull att du får tillbaka lite av allt det du gör för din syrras bröllop det låter som om du verkligen har koll på allt

Pidis skrev 2008-03-19 08:59:09 följande:
    Godmorgon tjejer Då var man först ut idag.Har hunnit med massa nu på morgonenSka fixa syrrans kyrk häften samt ett litet sånghäfte. Varit och köpt papper. Rosa blev det *ler*Sen har jag handlat efterrätts ingredienser för imorgon då vi ska ha mys med familjen. Äta gott och bada tunna.Och nu på jobbet redo för att hugga in i allt som ska göras.Puh ska väl pusta ut lite först ha ha haHa en bäst dag
  • september2008

fick en present från företaget som jag nu jobbar på.
    en chokladpåskhare, tandkräm och tandborste gulligt

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar