Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då va man sjuk igen ;-( Min struma är tillbaka och med sämre värden än när jag först fick det. Ska till medicinkliniken imorgon på ekg och mäta ögonen och en massa grejer. Suck! Det är väl bara att bita i det sura äpplet och äta 6 tabletter om dagen ;-(

Det e så himla dumt för jag ringde dom förra veckan för att jag ville ta prover för att jag har kännt mig dålig. Jag ifrågasatte varför jag inte blivit kallad innan (det va ett år sen jag tog prover senast). Då hade jag varit och tagit prover 2 dagar innan Linus föddes Och då skulle jag ringt dom samma dag som han föddes vilket jag givetvis inte gjorde och sen har jag ju glömt det. Så därför har dom struntat i att kalla mig för provtagning för att jag inte hörde av mig då Bläää på dom !!

• fitforfight

Har lagt en plexitiara i mitt galleri

• fitforfight

Jag har ett stort problem !!

Vad ska jag ha på mig på lördag??

• fitforfight

Ja naken va ju smart ,men jag vill inte visa min tjocka mage

Det finns massor i garderoben ,men inget jag vill ha på mig

september2008 skrev 2008-04-08 15:26:22 följande:
    hi hi kom naken hahahadu har väl en massa snyggt i garderoben
  • fitforfight

Pidis: det låter underbart !! du får ge oss fler detaljer på lördag.

September: ska man ha med någon dricka själv?? Finns det nån pytteliten chans att vi kommer gå ut i alla fall? Vill ju inte komma i gympadojjor och så ska vi plötsligt gå ut ,för jag går inte ut i gympaskor Det e mot mina principer för jag blir så kort då

• fitforfight

Jag har inga pengar kvar och får inte förens efter den helgen ;-(

Pidis skrev 2008-04-10 09:29:40 följande:
    Goooooooooodmorgon brudar och snubbarHur blir det den 26é tjejer?Danmark. Det har liksom försvunnit bortNågon som fortfarande är på G för det?
  • fitforfight

Tack för igår jättetrevligt! å god mat!! gissa vad som står på matsedeln idag? kycklingspett och sån god potatis

Idag har vi varit på stadsbondgåden och Linus va helt tokig i getterna ,han härmade dom hela tiden

• fitforfight

ulvatorp: jag slapp tull och avgifter på både brud och tärnklänningen.. Min klänning e upplagd och färdig nu så jag ska hämta den imorgon .

Jag funderar på vad jag ska göra med hannas klänning . Hon är väldigt ljus i hyn och har nästan en rödhåring persons hudfärg och pigment. Hon ser faktiskt ut som en liten söt gris med den rosa klänningen Jag funderar på att sätta på en svart kjol på den istället så man får bort lite rosa,vad tror ni om det ?

• fitforfight

Kan kan jag ju ,men jag orker inte Har fullt uppmed att äta smörgåstårta och oreosbollar

• fitforfight

september: fick ditt mess ,men kunde inte svara för att det e fel på nätet. Linus e fortfarande lika jobbig,tur att han ska lägga sig snart

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar