Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

j vi badade och vi var ute vtå gånger ,men han va fortfarande lika jävlig

september2008 skrev 2008-04-15 22:07:06 följande:
    hihi jag det är underbart att barn inte är uppe lika länge som en själv blev det något bad?
  • fitforfight

Jag e helt klart med !!

Jag ska även börja gå på gym med min pappa på onsdagar och fredagar. Vi behöver båda få bort kalaskulan

september2008 skrev 2008-04-16 08:38:55 följande:
    just det. höll på att glömma.såg på hemsidan att sista anmälningsdagen är den 18 april.så vi får bestämma oss snabbt.det är alltså 5 km kring galgberget som man går, jobbar eller springer. själv kommer jag bara att gå. om vi får ihop 6 st så får man en picknikkorg att njuta av efteråt. det kostar 170 kr att vara med.villka är på? jag fixar anmälan.september2008
  • fitforfight

Vi kan dra dig i en skrinda annars
    Ida Halmstad skrev 2008-04-16 10:34:09 följande:

september 2008- jag hade jätte gärna velat vara med men jag vet ju inte om jag e ok tills dess att jag orkar gå den rundan. Men i och för sig kan man väl anmäla sig iaf, vad kostar det?
  • fitforfight

Jaha! då har man fått cellförändingar i livmoderhalsen ,det va bara det som saknades

Blä säger jag bara !! Nu ska jag sura i min nya fina klänning som jag tröstköpt å äta mitt tröstgodis

• fitforfight

Tråkigt! jag hatar att behöva gå till sjukhuset å ta prover å skit!

helenaoandreas skrev 2008-04-20 21:35:31 följande:
    hej hej.ett tag sen man var inne, haft massa på jobbet och så men nu är jag här.knappt två månader kvar :) har tagit hem min klänning nu plus köpt ett par låga skor som jag kan byta till utifall jag blir trött i fötterna på kvällen.buketten är beställd och har köpt in ett fin brudpar till tårtan, var även och hae genomgång med prästen förra måndagen fitforfight: inte kul med sånna provsvar. har själv haft en jäkla otur nu. började med att jag hade så ont vid mens och så och när jag fick till gyn så visade det sig att jag fått en "chokladcysta". vad jag har förstått är det inget farligt utan bara jobbigt, så jag skall få sprutor nu i 6 månader för att få bort det. yippi, super kul, knapparst. så jäkla typiskt vi som hade börjat smida planer inför babyverkstan.. men men.. hoppas att allt är bra med er andra och att ni fått massa vårkänslor. kram
  • fitforfight

Pidis å Ulvatorp :
    Jag har oxå fått det onda!! vi har blivit synkade!!! så jag kunde inte bada på badhuset med linus idag

• fitforfight

Känner oxå att jag har allt klart för mig.

Jag trodde jag hade fått våra ringar idag ,men det va istället min parfym...så nu går jag här å luktar gott jag älskar Jennifer Lopez STILL

Pidis skrev 2008-04-21 10:38:27 följande:
    Är det någon som känner sig sugen att hänga med upp till varberg på bröllopsmässan??Skulle vara trevligt. 100:- i inträde kostar det.www.varbergevent.se/festochbrollopsmassan/
  • fitforfight

Dom har inte riktigt bestämt datum till festen för det verkar va svårt att få lokal för alla är bokade till bröllop så klart

Pidis skrev 2008-04-22 09:23:39 följande:
    Det är ok.Har ni kollat upp datumen i maj? När ni kan?
  • fitforfight

Vad säger ni om fotograferingen hos Mats?? jag måste boka något datum med honom snart. Å tiden börjar rinna iväg för mig ,bara 2 månader kvar

• fitforfight

La courone eller vad det heter på Fredsgatan har det. har för mig att det kostar runt 800 för två gånger.

mrsw2be skrev 2008-04-22 22:16:23 följande:
    hej på er.Förlåt att jag hoppar in mitt i er tråd, men jag har en fråga. Vet nån av er om det finns nån soldusch i Halmstad?
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar