Falkenberg / Halmstad brudar
Åhh! jag är först in idag har dock inget vettigt att skriva
Åhh! jag är först in idag har dock inget vettigt att skriva
Nu har jag beställt refill till min tandblekning mina tänder ska blända alla i kyrkan
Sen hade jag behövt sola lite men jag vill inte få såna fula fläckar på skuldrorna som man får i solarium ;-( Spraytan e ju ett alternativ ,men det e så dyrt och håller ju inte så länge.
Har dock börjat med min dove glow igen så man har lite färg i alla fall.
Igår va jag på Kicks och skulle införskaffa min favoritparfym (Jennifer Lopz "Still") men då har man slutat sälja den i norden!!!
Nu har jag beställt refill till min tandblekning mina tänder ska blända alla i kyrkan
Sen hade jag behövt sola lite men jag vill inte få såna fula fläckar på skuldrorna som man får i solarium ;-( Spraytan e ju ett alternativ ,men det e så dyrt och håller ju inte så länge.
Har dock börjat med min dove glow igen så man har lite färg i alla fall.
Igår va jag på Kicks och skulle införskaffa min favoritparfym (Jennifer Lopz "Still") men då har man slutat sälja den i norden!!!
jag låter dig sköta knaprandet av morötter jaghåller mig till chips! tror du man blir brun av det ?
Hittade min parfym på strawberrynet ! so happy!
suck!! har gjort fel när jag begärde föräldrapenning!! begärde för nästa månad ,stuiped me!! ja,ja det löser ju sig för det e inte första gången jag gör så här
Jag använder www.dentaworks.se funkar hur bra som helst!
Missade detta inlägg innan.
Det va jättefint! nåt att tänka på kanske.
www.projectwedding.com/photo/browse&tag=flowers+centerpiece&thumbs_page=35
Hur snyggt va detta!!!!!???
Jag har bestämt mig för att ha martiniglas till min ros ,men kan man ha en sån här oxå?. Tänkte ställa allt på en spegel eller plaxiplatta.
Pidis : vilket märke va det på din ring?
Pidis : hade inget att göra så tjaaa ...!! Kolla mitt galleri så förstår du