• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

September
    Är du taggad inför måndag nu då??
    Hoppas att jag hinner ner.
    Har du fått ihop några fler?

• Pidis

Vad kul
    Hur gick det??

Ja här har det verkligen varit dött de senaste dagarna ha ha ha
    Men vi kommer nog snart igen.

Jag har i alla fall kollat upp lite olika tele nr till olika band som kanske man kan ha på festen.
    Ska bara ta och ringa också.

Å igår bjöd Andre ut mig på restaurang Så himmla mysigt det var.

Idag ska vi röja ute på gården så det blir fint tills jag fyller år och vi får gäster. Inte så kul som det ser ut just nu.

Ha en toppen dag i solen kramiz
    Ida Halmstad skrev 2008-05-02 08:42:58 följande:

HallojsOj här va det lugnt...Hoppas att ni alla mår bra och har det bra. Själv e det ok, går sakta framåt. Idag ska vi till banken och diskutera huslån...:) ska bli spännande. Vi har kollat på en super mysigt hus och e lite sugna, men vi får se. Sköt om er allihopa. Kram Kram
  • Pidis

Min m2b som skickade länken till mig.

september2008 skrev 2008-05-07 10:40:21 följande:
    nej verkligen inte. medans jag tittade på filmen så bara tänkte jag "lägg dig ner för f.n" är det något man lärt sig så är ju det att lägga sig ner och rulla rund om man brinner. förresten det var en ganska snuskig sida filmen låg på vad har du varit och kollat efter???? hahaha *fniss*
  • Pidis

Hej hopp alla glada blivande brudar.

Helgen har varit toppen
    Varit på Ge-kås och shoppat. Som tur är hade jag André med så han fick pröjsa (är pank). Men jag blev bara glad
    Han betalade även för skor som jag ville ha. Valde mellan ett par för 249 och ett par för 450 Men han tyckte dem för 450 så det blev det ha ha ha. JA jag slapp ju betala så

Även städat lite inför nästa helg. Ska ju ha släkten och lite vänner på besök.
    Inte varit så mycket i solen.
    MEn ska jobba lite på baksidan av affären idag så får väl slänga av mig t-shirten och ha ett linne istället.

Fitforfight: Ska till Tvååker och hämta tårtot i helgen.
    Ni skulle fota på lördag va? Men ska se om hon kan maila lite kort till mig så kan jag maila till dig så du får se hur dem ser ut. Vet du förresten när dina vänner skulle ha fest?? Bara så jag vet om det kommer någon eller några den 24é.

HA en toppen dag alla nu

Och Ulvatorp: Grattis på namnsdagen

• Pidis

Ska jag försöka ordna

fitforfight skrev 2008-05-12 08:50:52 följande:
    Maila gärna bilder på tårtorna!! Jag vet fortfarande inte när festen e ,pratde med honom i lördags och dom håller på att jaga lokal för fullt.
  • Pidis

Någon av er tjejer som skulle vilja vara värdinna för ett tupperware party?
    Jag har blivit säljare nämligen
    Hade varit trevlig och roligt att få testa på er så jag får in det Liksom. Tänk på att värdinnan får alltid en gåva värt ca 300-600kr

Kramiz

• Pidis

Vad kul
    Man kan vara hur många som helst och hur få som helst. Men kanske inte färre än 3 men har varit på party med 2 också.
    Ju mer jag säljer ju mer kan värdinnan få.
    Säljer allt. Har inte allt i min väska men har ju kataloger.
    www.tupperware.dk/Sweden/today/13.html
    Kolla och se.
    Jag kan skicka katalogen till dig också.

september2008 skrev 2008-05-12 12:21:07 följande:
    jag ska kolla upp det. ev så ville min blivande sägerska gå på ett sådant party. hur många måste man vara? vad för sorts tupperware är det som du säljer/visar?
  • Pidis

Hej. Vad kul att allt går som planerat.
    Jag ska fixa mina naglar samtidigt som du ska göra dig i ordning
    Ska bli kul att få se dig.
    Ja tiden går fort när man har fullt upp.
    Känner det här också. Fast inte inför bröllopet ännu

helenaoandreas skrev 2008-05-13 20:27:58 följande:
    så ar man äntligen klar med vigselprogrammen. i morgon är vår sista dag man kan anmäla sig till bröllopet, alla kunde hitintills utom ett par. så nu kan man fila fördigt på bordsplaceringen. har även i dag ringt och bokat solsprayning till dagen innan, man är ju inte fåfäng ... haha. så allt ser ut att flyta på, i morgon är det bara en månad kvar, shit det går så snabbt. hoppas att alla era planer går som dem skall.
  • Pidis

Idag ska vi titta på en bostadsrätt
    En 6á på 137 kvm2
    Ska bli kul
    Sen så har jag nog hittat en ny bil som jag ska köpa.
    Bra födelsedags present till sig själv ha ha ha
    Ska bli skönt med en mindre och billigare bil.

• Pidis

Japp klart att det finns en läng dig
    w4.objektdata.se/pregen/398/OBJ16578_901681398/wp.htm

Vi får väl se vad sambon tycker
    Han vet ju itne om han får jobba kvar eller ej.
    Inte fören efter september men som det ser ut nu så har vi lånelöfte från banken på lite mer än vad det kostar.
    Får se.

september2008 skrev 2008-05-14 09:09:39 följande:
    oj så stor bostadsrätt. vart ligger den? han man se den på nätet? *nyfiken*hur går det förresten med viktnedgången?
  • Pidis

Hej hallå.
    Det blir ingen bostadsrätt nu i alla fall. Man måste verkligen renovera allt inomhus. Byta kyl/frys, tvättmaskin, diskmaskin. Måla om och tapetsera om alla rum. Fixa badrummet på övervåningen. (mögelskadat) mm mm mm
    Inte direkt det vi vill ha.
    Men man måste ju titta.

Fick sms från han med bilen igår. Då hade han ångest då han hade fått ett erbjudande av en annan på 5000:- mer, Men han har ju lovat den till mig och jag tror att han fattade att man inte kan hålla på att ändra sig. Han hittat dock inte ägarbytes pappret. Det var hans pappas bil (som har avlidit) Så inte lätt att veta var han hade sina papper.
    Men ska förhoppningsvis hämta den i helgen eller på måndag. Har bara ingen som kan hänga med. Inte lätt att ta med 2 bilar hem själv. Ha ha ha ha.
    Får klura på det idag.

Ha en bra dag Kramiz

• Pidis

Ja jag vet det. Hon sa att hon borde hinna hem och göra sig i ordning också ha ha ha.
    Men hon var så nyfiken och det är ju jag också

Ha en trevlig helg

helenaoandreas skrev 2008-05-15 20:26:08 följande:
    fitforfight: jag skall göra det på la corone ( tror det stavas så) på fredsgatan, jag gör det både på torsdagen och fredagen innan bröllopet. har en bekant som gjorde det där inför sitt bröllop och hon blev supernödj. pidis: kul att du skall vara hos elin då, hon undrade om hon kunde vara där för hon var så nyfiken haha, hon är ju även gäst på mitt bröllop.
  • Pidis

Hej brudar.
    Nå hur gick det i helgen??
    Ingen som skrivit något ju.

Hade det bra. Men fick bara vad jag önskade mig av svärföräldrarna och ett par kompisar.
    Varför frågar folk vad man önskar sig om dem ändån inte kommer att köpa det???.
    Blir faktiskt lite irriterad på sånt.
    Ska sluta önska mig saker.

Hur blir det på lördag?
    Är det någon som kan eller ska vi ta middagen en annan helg??

kramiz

• Pidis

Ja ni kan väl säga en helg, ge lite förslag på när ni kan. så får vi anpassa det.

Vore trevligt att träffa alla.

• Pidis

Tack tjejer
    Legat hemma med magsjuka hela dagen.
    Jätte kul
    André skulle bjuda ut mig ikväll men det får man ju skjuta upp
    Fick i alla fall presentkort av honom på ögonfransförlägning.
    Blev jätte glad.

• Pidis

Tack tjejer
    Känns litde bättre idag men men Jag brukar ha otur när jag har roliga saker att se fram emot. Så håller tummarna om bröllopet så det inte händer något då i alla fall.

• Pidis

Nej det kommer jag få i Augusti.
    Går så där
    Ska ta mig i kragen nu
    Motionerar för lite som vanligt

Själv då?

september2008 skrev 2008-05-21 11:05:53 följande:
    skönt att du mår bättre hur har det gått för dig med viktnedgången? har du något mera besked om operationen?
  • Pidis

Hej alla glada flickor.

Måste ju få säga grattis på morsdag till er mödrar.

GRATTIS!!!!! Wiiiiiiii

Hoppas att era gubbar tar väl hand om er idag så ni slipper göra något ansträngande.

Ha en underbar dag.

Kramiz

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar