Falkenberg / Halmstad brudar
du är så välkommen.
jag har själv inte fotat men jag vet att fotografen mitt imot lagerhus (kommer inte på namnet) fotar secret box. har för mig att det är deras kvinliga fotograf som gör dom.
du är så välkommen.
jag har själv inte fotat men jag vet att fotografen mitt imot lagerhus (kommer inte på namnet) fotar secret box. har för mig att det är deras kvinliga fotograf som gör dom.
får vi inte sen någon bild??? så skönt att den passar ditt kräsna finger jag har själv börjat fundera på om jag verkligen vill ha min ring. den är ju skit fin men jag vet inte...
jag vet inte riktigt. det är så mycket pengar som ska spenderas kanske det är det som skrämmer mig. är lite knäpp
hihihi sicket ilands problem då får an väl kanske kolla på den live i stället.
oj det är nog den enda helge som jag är uppbokad. ska till min kompis i karlstad. men skulle det vara så att alla andra kan så får ni boka den dagen. jag förstår och det är svårt att få det att fungera med så många
Fitforfight 3 ,10 ,17/5
september2008 3 & 17/5
jag vill oxå kolla in dunis fabriksbod. jag visste inte att dom hade kuvert. pidis vet du om dom hade kvadratiska kuvert?
idorna vi får fixa era fotograferingar senare
allt för dig darling *fniss*
vi har nog en gitarr annars om du inte kan smuggla ut den. eller så frågar du någon kompis som han skulle kunna tänka sig att låna ut den till och så ber du han fråga om han får låna den. så tar du den från han i stället...hängde du med eller blev det för virrigt???
jag vet inte alls hur jag vill bli fotad. får kolla lite på nätet.
för min egen del så låter det som ett bra beslut