Falkenberg / Halmstad brudar
jag ska kolla upp det. ev så ville min blivande sägerska gå på ett sådant party. hur många måste man vara? vad för sorts tupperware är det som du säljer/visar?
jag ska kolla upp det. ev så ville min blivande sägerska gå på ett sådant party. hur många måste man vara? vad för sorts tupperware är det som du säljer/visar?
jag återkommer när jag kollat lite mera
oj så stor bostadsrätt. vart ligger den? han man se den på nätet? *nyfiken*
hur går det förresten med viktnedgången?
det är lugnt att du inte svarat
jag tänker på dig varje gång jag kör förbi. spännande att gå dit en gång till.
såg du förresten i mitt sms att min tjejkompis pojkvän känner dig, christian calvert världen är bra allt liten
Ida Halmstad skrev 2008-05-14 09:24:42 följande:
ja om det är rätt hus så kör jag förbi två ggr om dagen det ligger väl i en kosning med vårdcentralen som granne?
Ida Halmstad skrev 2008-05-14 12:10:31 följande:
tråkigt att det inte var frächt. det såg fint ut.
det kommer flera tåg??
det var så kul men stressigt. tiden bara rann iväg
det blev shopping, fotografering och mycket trevlig kväll ute. åt god mat och sedan var vi hos en kompis till erika. hur det gick sedan för tjejerna få dom själva avgöra om dom vill berätta
ja ibland undrar man varför folk frågar vad man önskar sig om dom inte tänker köpa något som man vill ha.
jag tror nog att vi får ta din trevliga middag en annan helg. efter som dom andra tjejerna inte kan och nu har det visat sig att min syster ska opererar sig i veckan och efter som hon inte har någon annan är mig så har jag lovat att ställa upp för henne. hon kommer att vara lite ynklig i typ två veckor.
hur har det gått för dig nu med din viktnedgång?
själv har jag kommit på att jag MÅSTE börja komma igång med träning och mera vardags motion. är sååå dålig på det.
håller nu på med att fixa till inbjudan
det är ju på tiden
grattis pidis på födelsedagen
usch man kan ju absolut ha roligare på sin födelsedag
krya på dig
skönt att du mår bättre
hur har det gått för dig med viktnedgången? har du något mera besked om operationen?
grattis lotta på födelsedagen
det går väldigt bra för mig. kör rivstart med gi. inga kolhydrater på 3 veckor sedan kolhydrater med lågt gi. typ resten av livet. typ 4 kg på 2 veckor
GRATTIS TILL HUSET
så skoj. när får ni tillträde?
så jag vet när jag kan förvänta mig lunch dagligen hahahaha
hur mår du annars? ser det ljusare ut?
kram
Ida Halmstad skrev 2008-05-26 14:13:50 följande:
ännu bättre att få ett hus under utgångspriset
får man fråga vad ni ska betala? om besiktningen är ok.
jag jobbar ju nog bara här till augusti ev lite längre men jag är osäker. jag sitter på getinge sverige ab. en del av getinge ab typ 0,5-1 km från ditt hus. är lite dålig på avstånd
Ida Halmstad skrev 2008-05-26 15:05:35 följande:
inte skoj med sjuka barn. ännu jobbigar när dom snorisarna inte blir friska
en stor krya på er kram från mig