Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

jag ska kolla upp det. ev så ville min blivande sägerska gå på ett sådant party. hur många måste man vara? vad för sorts tupperware är det som du säljer/visar?

Pidis skrev 2008-05-12 11:59:17 följande:
    Någon av er tjejer som skulle vilja vara värdinna för ett tupperware party?Jag har blivit säljare nämligenHade varit trevlig och roligt att få testa på er så jag får in det Liksom. Tänk på att värdinnan får alltid en gåva värt ca 300-600krKramiz
  • september2008

jag återkommer när jag kollat lite mera

Pidis skrev 2008-05-12 15:48:45 följande:
    Vad kul Man kan vara hur många som helst och hur få som helst. Men kanske inte färre än 3 men har varit på party med 2 också.Ju mer jag säljer ju mer kan värdinnan få.Säljer allt. Har inte allt i min väska men har ju kataloger.www.tupperware.dk/Sweden/today/13.htmlKolla och se.Jag kan skicka katalogen till dig också.
  • september2008

oj så stor bostadsrätt. vart ligger den? han man se den på nätet? *nyfiken*

hur går det förresten med viktnedgången?

Pidis skrev 2008-05-14 07:09:35 följande:
    Idag ska vi titta på en bostadsrättEn 6á på 137 kvm2Ska bli kulSen så har jag nog hittat en ny bil som jag ska köpa.Bra födelsedags present till sig själv ha ha haSka bli skönt med en mindre och billigare bil.
  • september2008

det är lugnt att du inte svarat
    jag tänker på dig varje gång jag kör förbi. spännande att gå dit en gång till.
    såg du förresten i mitt sms att min tjejkompis pojkvän känner dig, christian calvert världen är bra allt liten

Ida Halmstad skrev 2008-05-14 09:24:42 följande:

Hallojs, ja här e det ett tag sedan man var. Hoppas att allt är bra med er, här e det lugna gatan, kunde ju vara bättre tycker jag vid detta laget men man får väl inte ha bråttom.september 2008- sorry att jag inte svarat på ditt mes. Huset va verkligen super duper fint, vi ska på den andra visningen imån och titta igen. Man kan ju inte bestämma sig efter en visning, känns inte ok tyckert jag. Sen får vi se hur många som e med i budgivningen. Vi tyckte iaf om det.Hoppas att allt e bra med er, kram
  • september2008

ja om det är rätt hus så kör jag förbi två ggr om dagen det ligger väl i en kosning med vårdcentralen som granne?

Ida Halmstad skrev 2008-05-14 12:10:31 följande:

ja världen e allt bra liten :) !!! Kör du förbi huset i getinge varje dag? eller vad menade du? Ett vitt tegel hus!
  • september2008

tråkigt att det inte var frächt. det såg fint ut.
    det kommer flera tåg??

Pidis skrev 2008-05-15 08:08:35 följande:
    Hej hallå.Det blir ingen bostadsrätt nu i alla fall. Man måste verkligen renovera allt inomhus. Byta kyl/frys, tvättmaskin, diskmaskin. Måla om och tapetsera om alla rum. Fixa badrummet på övervåningen. (mögelskadat) mm mm mmInte direkt det vi vill ha.Men man måste ju titta.Fick sms från han med bilen igår. Då hade han ångest då han hade fått ett erbjudande av en annan på 5000:- mer, Men han har ju lovat den till mig och jag tror att han fattade att man inte kan hålla på att ändra sig. Han hittat dock inte ägarbytes pappret. Det var hans pappas bil (som har avlidit) Så inte lätt att veta var han hade sina papper.Men ska förhoppningsvis hämta den i helgen eller på måndag. Har bara ingen som kan hänga med. Inte lätt att ta med 2 bilar hem själv. Ha ha ha ha.Får klura på det idag.Ha en bra dag Kramiz
  • september2008

det var så kul men stressigt. tiden bara rann iväg
    det blev shopping, fotografering och mycket trevlig kväll ute. åt god mat och sedan var vi hos en kompis till erika. hur det gick sedan för tjejerna få dom själva avgöra om dom vill berätta

ja ibland undrar man varför folk frågar vad man önskar sig om dom inte tänker köpa något som man vill ha.

jag tror nog att vi får ta din trevliga middag en annan helg. efter som dom andra tjejerna inte kan och nu har det visat sig att min syster ska opererar sig i veckan och efter som hon inte har någon annan är mig så har jag lovat att ställa upp för henne. hon kommer att vara lite ynklig i typ två veckor.

hur har det gått för dig nu med din viktnedgång?

själv har jag kommit på att jag MÅSTE börja komma igång med träning och mera vardags motion. är sååå dålig på det.

Pidis skrev 2008-05-19 10:25:42 följande:
    Hej brudar.Nå hur gick det i helgen??Ingen som skrivit något ju.Hade det bra. Men fick bara vad jag önskade mig av svärföräldrarna och ett par kompisar.Varför frågar folk vad man önskar sig om dem ändån inte kommer att köpa det???.Blir faktiskt lite irriterad på sånt.Ska sluta önska mig saker.Hur blir det på lördag?Är det någon som kan eller ska vi ta middagen en annan helg??kramiz
  • september2008

håller nu på med att fixa till inbjudan
    det är ju på tiden

• september2008

grattis pidis på födelsedagen

• september2008

usch man kan ju absolut ha roligare på sin födelsedag

krya på dig

Pidis skrev 2008-05-20 20:00:49 följande:
    Tack tjejerLegat hemma med magsjuka hela dagen.Jätte kulAndré skulle bjuda ut mig ikväll men det får man ju skjuta uppFick i alla fall presentkort av honom på ögonfransförlägning.Blev jätte glad.
  • september2008

skönt att du mår bättre

hur har det gått för dig med viktnedgången? har du något mera besked om operationen?

Pidis skrev 2008-05-21 10:08:54 följande:
    Tack tjejerKänns litde bättre idag men men Jag brukar ha otur när jag har roliga saker att se fram emot. Så håller tummarna om bröllopet så det inte händer något då i alla fall.
  • september2008

grattis lotta på födelsedagen

• september2008

det går väldigt bra för mig. kör rivstart med gi. inga kolhydrater på 3 veckor sedan kolhydrater med lågt gi. typ resten av livet. typ 4 kg på 2 veckor

Pidis skrev 2008-05-21 15:55:39 följande:
    Nej det kommer jag få i Augusti.Går så därSka ta mig i kragen nuMotionerar för lite som vanligtSjälv då?
  • september2008

GRATTIS TILL HUSET

så skoj. när får ni tillträde?
    så jag vet när jag kan förvänta mig lunch dagligen hahahaha

hur mår du annars? ser det ljusare ut?

kram

Ida Halmstad skrev 2008-05-26 14:13:50 följande:

hallojs flickor!!Hoppas att allt är bra med er!Fitforfight- e det nervöst nu när den stora dagen närmar sig? det e ju inte klokt att du ska gifta dig snart! ;)själv kanske jag snart e husägare, vi ska besikta huset imån och hoppas verkligen inte det visar massa fel ....håll tummarna tjejer!kram
  • september2008

ännu bättre att få ett hus under utgångspriset
    får man fråga vad ni ska betala? om besiktningen är ok.

jag jobbar ju nog bara här till augusti ev lite längre men jag är osäker. jag sitter på getinge sverige ab. en del av getinge ab typ 0,5-1 km från ditt hus. är lite dålig på avstånd

Ida Halmstad skrev 2008-05-26 15:05:35 följande:

Hihi..tillträde den 1 aug, men jag tar inte ut nått i förskott innan besiktningen e gjord....fick det t.o.m under utgångspriset :) !Sen kan du komma på lunch varje dag :) !!! Var i getinge jobbar du ??Med mig e det väl ok, ska börja hos sjukgymnasten nästa vecka så då e det träning träning träning som gäller!!! Ska ju då börja bygga upp ryggen, nu e den inte mycket att hänga i julgranen!!!
  • september2008

inte skoj med sjuka barn. ännu jobbigar när dom snorisarna inte blir friska

en stor krya på er kram från mig

Wretenstam skrev 2008-05-26 20:48:06 följande:
    Muhahaaaaaaaa!!Tänkte att jag behövde skaka om här lite granna...och det verkade funka...hi hiNä tänkte att det kanske var bäst att byta innan Ulvatorp Lant AB kommer och skjuter mig...Hoppas att det är bra med er alla.Här är vi inne på 3:e veckan med sjuka barn....står inte ut längre!!! Casper har feber igen och nu har Cevin också feber och snorig som attan. Jag själv har nog ådragit mig en inflammation i nyckelbenet efter allt kånkande på Cev...har ont som f*n!Massor av kramar till mina gals!!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar