Inlägg från: Wretenstam |Visa alla inlägg
  • Wretenstam

Falkenberg / Halmstad brudar

Måste få skriva av mig lite...
    Precis bjudit hem mina föräldrar och min bror och hans sambo för att vi nästan aldrig ses längre. Dom har också barn och vi tänkte att vi kunde bjuda på lite kvällsmat och att var och en åker när den vill no strings attached... Mina föräldrar kommer. Men min bror ringde precis och tackade nej...Dom ska ha gäster i morgon och hade lite att fixa med. Till saken hör att det var min brors tjejs bror och hans fru med barn som var ditbjudna. Vi har aldrig blivit ditbjudna, dom bjuder däremot dit dom titt som tätt... Det är alltid jag som ringer min bror och när jag ringer säger han ALLTID, satt precis och hade tänkt ringa dig...yeh right! Vet inte hur många gånger jag sagt att jag inte ska ringa utan att han får ringa...men det slutar alltid med att jag ringer ändå...blir så ledsen!
    Verkar bara som det är jag som vill hålla ihop familjen...Men nu är det fanimej slut på det!!!!!!!!!!!!!

Puh...flåt tjejer, var bara tvungen är så arg, ledsen och besviken just nu...

• Wretenstam

A va fasen...jag vill ju vara skitsnygg klart fast det blir ju väldigt mkt make up och peruker och annat så jag tar vad du hittar som du själv tycker ärcoolt...
    Japp schlager glamour inget spec. årtal...

fitforfight skrev 2008-03-14 17:19:42 följande:
    ulvatorp : Ska det va en rolig ha,ha outfit eller ska du vara seriöst skitsnygg?
  • Wretenstam

I'm all yours!!
    Fan va häftigt!!
    Vad gulligt av dig!

fitforfight skrev 2008-03-14 21:17:04 följande:
    Om du vill så kan jag fixa hår å smink på dig om du vill
  • Wretenstam

Pidis:

Det var jättefint alltsammans!! Nu blev jag lite sugen på att göra buketten själv i alla fall...*kli i fingrarna*
    Var hittade du skorna och vad kostade dom?

• Wretenstam

Fasen...det blir ju perfekt!! Vi är ändå upp på Sofieberg hos Connys föräldrar så det blir ju nära och bra . Dom är i Thailand då så vi passar på att låna bastun sen sover vi där eftersom vi ska vara i Holm.

fitforfight skrev 2008-03-14 21:17:04 följande:
    Om du vill så kan jag fixa hår å smink på dig om du vill
  • Wretenstam

oktober-08:
    Välkommen till klanen!!
    Vi har anlitat Nya Bäckakrogen (ligger vid lantmännen/siba) som kommer att fixa med maten till vårt bröllop. Har en kompis som ordnar med catering till bröllop som dock inte kunde på mitt...hmmm. Säg till om du vill att jag pratar med henne!

Pidis:
    Skitbra att hon kunde ta med den och att hon också bodde i F-berg!
    Som september sa:
    Hoppas verkligen din syster inser hur mkt du gör för henne och att du får igen det till din egen dag!! Tänk om du var min syster...

Ida Halmstad:
    Inte sjuk!! Inte nu såhär innan din op, då ska du ju vara frisk och kry! Sänder miljoner med friskhetskramar till dig och hoppas att det inte blir långvarigt.
    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

September:
    Ha ha vilken rolig påskpresent! Kommer ni på lördag förresten?
    Ska äntligen inom Truls och Anna-Lena för att titta på lilla Hedvig på fredag!!! Vill hålla liiiiiten bebis

Fit for fight:
    Tack för en rolig kläd-provar-dag! Nu när jag kom hem insåg jag ännu mer vad snygg och cool jag kommer att bli på festen!!

För er som inte vet vad det handlar om så ska jag och mannen på schlager/glamour fest nästa lördag och jag visste verkligen inte vad jag skulle ha på mig. Så kom min lilla hjältinna Erika...som fixar både outfit, smycken, hår och smink till mig!!
    Tack tack!!

• Wretenstam

Hej igen!
    Det är min bästa väns svägerska och hennes man som fixar med bröllop och dom gör det privat. Vi ska hyra porslin någonstans ifrån men det fixar Jörgen på Bäckakrogen åt oss så vi slipper bry oss. Ringer du dit kan du säkert få numret till dom som hyr ut.

Oktober08 skrev 2008-03-24 17:05:33 följande:
    [citat]oktober-08:Välkommen till klanen!! Vi har anlitat Nya Bäckakrogen (ligger vid lantmännen/siba) som kommer att fixa med maten till vårt bröllop. Har en kompis som ordnar med catering till bröllop som dock inte kunde på mitt...hmmm. Säg till om du vill att jag pratar med henne!Tack! Lite sent svarat av mig.. har inte blivit av att jag har varit inne här och kikat.. Nya Bäckakrogen har jag kikat lite på också faktiskt! Vad är det för ställe din kompis har, eller hon gör det privat?Är det någon som förresten vet om det finns något ställe som hyr ut porslin, även om man nu inte tar catering därifrån? Vi ska som sagt ha det hemma, och att hosta upp porslin för 20 personer till ett bröllop är inte så lätt.
  • Wretenstam

Vad skönt med nytt datum, och påskafton är väl inte fy skam!?

Pidis skrev 2008-03-24 15:27:47 följande:
    JippiVi har äntligen bestämd det nya datumet och vart vi ska vara.11 April 2009 Påskafton
  • Wretenstam

Nu är ÄNTLIGEN alla inbjudningarna färdiga!!!!
    Så i morgon ska jag till Gallerix och kolla efter kuvert, sen är det bara frimärken och att lägga på lådan så kommer dom lagom fram till vår förlovningsdag 31/3.

Det är så jäklar skönt att äntligen vara färdig!!!

För övrigt tycker jag att det går lite trögt med bröllopsplanerna. Vi har det väldigt trassligt med ekonomin just nu...eller ja vi har halkat efter sen vi backade i januari, det tar på krafterna. Vi har inga pengar att göra någonting för, det är såååå jooooobbigt! Så jag antar att det är därför den där sköna bröllopsplaneringskänslan vägrar att infinna sig... Någon som vill råna en bank ihop med mig?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar