Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

inte jag heller hahaha

fitforfight skrev 2008-02-28 09:48:27 följande:
    Åhh! jag är först in idag har dock inget vettigt att skriva
  • september2008

sitter och planerar inför kommande födelsedagen. är visserligen inte fören om 5 veckor men det gäller att vara ute i tid

• september2008

jag fyller den 7 april.
    känner nu så många trevliga tjejer att man verkligen ser fram emot att ha en tjejkväll
    men jag kan berätta mera nästa helg

Pidis skrev 2008-02-28 10:02:57 följande:
    ja vad skoj Vilket datum fyller fröken år på då?Jag ska nog planera bröllop i år i alla fall *ler*Syrran ska gifta sig om 1 månad. När dem döper ALva.Verkar så i alla fall.Lovade att hjälpa dem om det är något dem behöver. Har ju vanan inne nu *skratt*
  • september2008

käka morötter fast innan du bleker tänderna kanske.

fitforfight skrev 2008-02-28 11:28:42 följande:
    Nu har jag beställt refill till min tandblekning mina tänder ska blända alla i kyrkan Sen hade jag behövt sola lite men jag vill inte få såna fula fläckar på skuldrorna som man får i solarium ;-( Spraytan e ju ett alternativ ,men det e så dyrt och håller ju inte så länge.Har dock börjat med min dove glow igen så man har lite färg i alla fall.Igår va jag på Kicks och skulle införskaffa min favoritparfym (Jennifer Lopz "Still") men då har man slutat sälja den i norden!!!
  • september2008

fitforfight-såg en här som hade en bild på ett jätte mysigt bord med olika sommriga bålskålar. tänkte på ditt bröllop. tror det var Äntligen är det min tur som hade det i sitt galleri

• september2008

det är verkligen lätt att göra fel när det gäller föräldrapengen. har själv gjort fel. är det jätte fel så är det lika bra att ringa dom. dom kan ta bort din anmälan ¨så att du kan göra en ny.

jag kan käka morötter åt dig så får du käka min ranson chips. fast jag är nog lite avis. hade gärna ätit lite chips oxå
    du får äta chips med grillkrydda. den kryddan måste ju göra så att man blir grillad hahaha

fitforfight skrev 2008-02-28 11:54:29 följande:
    suck!! har gjort fel när jag begärde föräldrapenning!! begärde för nästa månad ,stuiped me!! ja,ja det löser ju sig för det e inte första gången jag gör så här
  • september2008

Trevligt med middag och bio. vad ska ni kolla på?

Pidis skrev 2008-02-28 15:29:31 följande:
    Nu har jag bokat in ett möte på Kvibille gästgivargård. Ska se vad dem tar och vad man får. Så ska vi nog ha festen där istället. Känns som om nästa lördag är hur långt bort som helst.Men det ska bli kul.Jag och André ska ut i helgen. Bio och middag
  • september2008

det låter som en snygg idé

fitforfight skrev 2008-02-28 16:01:44 följande:
    www.projectwedding.com/photo/browseHur snyggt va detta!!!!!???Jag har bestämt mig för att ha martiniglas till min ros ,men kan man ha en sån här oxå?. Tänkte ställa allt på en spegel eller plaxiplatta.
  • september2008

alltså inte jumper. vi kollade på den förra veckan var inte alls så bra. har ni bokat biljetter? annars går det nu till helgen en bra film som verkar häftig. kommer inte ihåg vad den heter men handlar om att usa's president blir beskjuten i mexio eller något.
    fiskeresturang...hmmm alltså jag gillar pio och lilla helvetet men jag vet inte deras menyer. kolla om det står något på deras hemsida.

vill oxå på bio och middag.

Pidis skrev 2008-02-28 16:15:26 följande:
    Det blir nog jumperKan någon rekomendera en bra fisk restaurang i halmstad
  • september2008

det tycker jag nog att vi har bestämmt

LÄNGTAR...

Ida Halmstad skrev 2008-02-28 16:25:35 följande:

vad man missar mycket när man inte e här ...! hoppas att ni alla mår bra, själv e jag super trött...skulle kunna somna nu !!!!Inget nytt här annars....blir det väla/ikea efter frukost? ska jag köra?
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar