Falkenberg / Halmstad brudar
inte jag heller hahaha
inte jag heller hahaha
sitter och planerar inför kommande födelsedagen. är visserligen inte fören om 5 veckor men det gäller att vara ute i tid
jag fyller den 7 april.
känner nu så många trevliga tjejer att man verkligen ser fram emot att ha en tjejkväll
men jag kan berätta mera nästa helg
käka morötter fast innan du bleker tänderna kanske.
fitforfight-såg en här som hade en bild på ett jätte mysigt bord med olika sommriga bålskålar. tänkte på ditt bröllop. tror det var Äntligen är det min tur som hade det i sitt galleri
det är verkligen lätt att göra fel när det gäller föräldrapengen. har själv gjort fel. är det jätte fel så är det lika bra att ringa dom. dom kan ta bort din anmälan ¨så att du kan göra en ny.
jag kan käka morötter åt dig så får du käka min ranson chips. fast jag är nog lite avis. hade gärna ätit lite chips oxå
du får äta chips med grillkrydda. den kryddan måste ju göra så att man blir grillad hahaha
Trevligt med middag och bio. vad ska ni kolla på?
det låter som en snygg idé
alltså inte jumper. vi kollade på den förra veckan var inte alls så bra. har ni bokat biljetter? annars går det nu till helgen en bra film som verkar häftig. kommer inte ihåg vad den heter men handlar om att usa's president blir beskjuten i mexio eller något.
fiskeresturang...hmmm alltså jag gillar pio och lilla helvetet men jag vet inte deras menyer. kolla om det står något på deras hemsida.
vill oxå på bio och middag.
det tycker jag nog att vi har bestämmt
LÄNGTAR...
Ida Halmstad skrev 2008-02-28 16:25:35 följande: