Inlägg från: Wretenstam |Visa alla inlägg
  • Wretenstam

Falkenberg / Halmstad brudar

Ha ha...lilla jag...detta minne...
    Så var det...och där jobbar inte min mamma
    Men jag ska nog ringa dit och se till att dom tar väl hand om dig...

Ida Halmstad skrev 2008-04-02 11:51:20 följande:

Jag ska opereras i Göteborg på Spinecenter heter det. Yapp ryggen, skruva ihop två diskar ..usch!
  • Wretenstam

Hej pojkar och flickor (numera )!

maniha:
    Välkommen till gänget! Hur fasen får man en kille att regga sig här???? Några tips som jag kan slänga på min blivande som inte verkar ett dugg intresserad av att ta del av denna sidan...Han tycker att jag sköter det så bra och att det säkert bara blir struligt om han lägger sig i....luktar dålig bortförklaring...ha ha

Då var man tillbaka i planerandet...jag har ju varit i Västerås
    i helgen och tittat på min underbara vän Jessica när hon tävlat i Bodyfitness...Hon var så jävlar snygg!!! Tyvärr räckte det inte längre än till en näst sista plats. Men hon är en vinnare i mina ögon som gått igenom detta helvete....

Vet knappt var jag har skrivit vad...Men för dom som inte redan vet så fick vi i veckan som gick reda på att vi inte får vårt efternamn då det fanns ett registrerat aktibolag som heter Ulvatorp Lant AB...jag har varit surare än ättika! Det har sjunkit in nu och vi har börjat spåna på ngt nytt. Ringen ska beställas i veckan. Måste bara in till Hertig Knuts Guld och prova den innan jag beställer. Me soooo happy!
    Dags för att beställa klännningarna nu, känns lite oroande. Tänk om dom inte blir färdiga i tid???

Fitforfight:
    Gud va gullig du är som gått och köpt skor!
    Jag tittar gärna på dom och för 20 spänn skiter jag i om jag inte vill ha dom till bröllopet då kanske jag kan ha dom i sommar istället... Tack vännen! Förresten måste ju se till och träffas så att du kan få tillbaka alla dina grejor! Hur har du dt i veckan?
    Typiskt att det skulle strula med håret...jag som längtade så efter att få lite volym.... *fniss*

Kram på er härinne!! ( nu blev det en sån där novell igen...sorry...)

• Wretenstam

Halloj bruttor och karlar!

September:
    Tack för senast! Verkligen hur trevligt som helst och maten ska vi bara inte prata om, jag älskar plockmat!! Det var så jädrans gott!

Nu är klänningarna äntligen under beställning! Ska få mina formulär som jag ska fylla i idag på min mail, den som väntar på ngt gott...

Annars går det lite trögt för tillfället (ovanligt för mig att säga så... ). Måste in till Hallbergs och kolla ringen och eventuellt mejla lite bilder på förlovningenringen till Patrik på Jempguld, men hur fasen ska jag har tid för allt? Tiden bara rinner iväg och jag har nästan inte tid att sitta framför datorn längre. Men men det går la på ngt sätt...

Ida Halmstad:
    Hej lilla vännen!
    Hur mår du? Vi har tänkt på dig och undrat hur det skulle gå med operationen. Har förstått att det gick bra men att det var lite komplicerat och att du haft ont. Hur känns det nu?
    Tänker på dig och skickar en stor hög med kramar!

Fitforfight:
    Hur gick det till rent praktiskt när du beställde och betalade klänningarna? Fick du betala skatt när du hämtade dem? Och hur mkt i såfall!
    (ps tack för friskluften i lördags...I ow big time... )

Hur går det för övrigt för er andra?

Kramiz från Pottan

• Wretenstam

Attans bananer!!
    Tråkigt...men tur är väl att man får reda på det och att man kan göra ngt åt det. Blir det konjicering nu?
    Önskar att jag hade kunnat tröstäta lite godis med dig...men icke under denna strikta diet... Jag sympati surar med dig i alla fall...alltid ngt

fitforfight skrev 2008-04-17 17:14:55 följande:
    Jaha! då har man fått cellförändingar i livmoderhalsen ,det va bara det som saknades Blä säger jag bara !! Nu ska jag sura i min nya fina klänning som jag tröstköpt å äta mitt tröstgodis
  • Wretenstam

Jag vann ett bud på en tiara idag på tradera!!!
    Jag tycker att den är jättefin! Ska lägga in en bild på den..
    Klänningarna och alla frågor kring dom är lösta och dom är nu äntligen beställda!!! Jag är såååååååååå lättad....

Kramiz!!

• Wretenstam

Ida Halmstad:

Hur mår du vännen? Tänker massor på dig...hojta bara till om du vill ha en film eller så...vi har ju ett gäng
    Hoppas att du mår bättre och sänder en miljard styrkekramar till dig!!!!!

• Wretenstam

Visst är den fiiiiin!!
    Den är tom i guld som bröllpet bla går i....jag har tänkt på allt....
    Ja snart lördag...var inne å köpte en klänning till på lördag. Appropå det så hade tydligen Dan och Conny redan bestämt att vi skulle hem till dom innan...Conny hade bara glömt en ytte pytte liten detalj...ATT BERÄTTA DETTA FÖR MIG!!! *suck* karlar...sicket folk...

• Wretenstam

Vad tror ni om Wretenstam som efternamn??
    Samhället där torpet Ulvatorp ligger heter Wret och en liten förlängning med ; en och mitt stam från Lindestam...

Sökt på hitta och google och det finns inget som heter så!!
    Och det kan väl knappast vara för likt Wretstam?

• Wretenstam

För Conny blir det några bokstäver extra men för mig blir det bara en extra så det är hugget som stucket... Men tror du att det är för likt Wretstam? det är ju ett helt annat uttal med Wretenstam, men man vill ju vara på säkra sidan eftersom vi nu får punga ut med ytterligare 1500 pix...lite surt

september2008 skrev 2008-04-17 22:22:27 följande:
    killar wretenstam låter väldigt fint. det blir bara en väldigt lång namnteckning men det kan man ju absolut leva med.
  • Wretenstam

Igår var vi iväg med Connys jobb på Heagård med trerätters och underhållning. Jennie o Andreas åkte hem lite tidigare så jag fick deras drinkbiljetter....gissa vem som var i väldigt onyktert tillstånd när hon runt ett tiden satte fart mot Gullbranna?
    Jises! Jag tror jag var full när jag vaknade i morse...
    Nu har det dock rättat till sig men lilla tantröd bestämde sig för att komma å hälsa på så nu ligger jag med värsta magkramperna istället...

September:
    Vad tyckte ni om efterrätten?
    Jag hade lätt kunnat äta typ 20 likadana till...

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar