Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Vem e jag ? hmmm Vi gifter oss på midsommarafton och ska ha en typisk midsommarfest fast med en hel del glamour Har fixat i princip allt förutom lite dekorationer och våra ringar. Jag funderade oxå på att gå till jobring ,men har hört att han är dyr. hade du något guld att lämna in?
    AJ 080726 skrev 2008-03-06 23:42:01 följande:

Vi ska ha ett bröllop med 35 gäster, inga barn förutom våra egna.Har fixat en hel del, kolla runt på ring just nu, var inne hos Johan Jobring han ville ha 9200 för att göra den som jag vill ha.(lite dyrt tycker jag) Mårtenssons skulle ha 6000 för typ samma ring. Vi har varit tillsammans i måååånga år. Vilka är ni?
  • fitforfight

Ha,ha! ska dom inte få ett lika fint som du

Pidis skrev 2008-03-07 07:58:17 följande:
    Å skulle du vilja göra ett med emma och anders ja E & A då så ska jag överraska min syster????? Men ett vanligt & tecken bakom.
  • fitforfight

Dessa två gillar jag! hur ska ni sminka er?

Pidis: vad kostade det att förlänga ögonfransarna?

• fitforfight

Har dom fortfarande dans på gamla galejan i folkparken ?

Vi kanske skulle samlas alla och ta med våra blivande . Känns som om det är dax att öva lite danssteg

med lite sprit i kroppen ska man väl överleva en sån kväll eller

• fitforfight

Googlade lite och dom har dans där fortfarande! sen kan man tydligen hyra lokalen till å ha bröllop!! Att man inte tänkte på det innan! där finns ju jludanläggning ,lampor å allt!

Pidis skrev 2008-03-07 12:58:56 följande:
    Låter som en toppen idéMen vet inte om det är dans där.
  • fitforfight

Ska du köra ? Hotellet ligger på kungsgatan va? Ses vi utanför?
    Ida Halmstad skrev 2008-03-07 18:11:26 följande:

Hallojs girls! Jaha då va det helg, skönt!!! E ni laddade för imån? ska bli nice att träffas och bara komma iväg lite, väla ska bli skoj! shopping e aldrig fel. 50 kr låter bra, jag har inte en aning om hur långt det e till väla men den som hade räknat ut det luras väl inte :) !!!
  • fitforfight

Det låter bra!!
    Ida Halmstad skrev 2008-03-07 18:30:01 följande:

Ja det e väl jag som ska köra! Fitforfight-Ska jag hämta upp dig, ska vi säga tio i åtta vid grillen, där vi träffades sist ???
  • fitforfight

jag vill ju oxå ha vin!!!

Vad ska vi hitta på nästa gång tro?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar