Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

å ska ni kolla på vantage point. den vill jag oxå se. du få berätta om den var dålig eller bra.

Pidis skrev 2008-03-06 12:44:51 följande:
    Har lagt fram biljetterna inför lördagen nu samt dina gele kulor fitforfight. Så jag inte ska glömma något. Vore väl typiskt om vi stod där på lördag morgon också låg biljetterna kvar hemma i Falkenberg.Men ska packa ner dem imorgon dirkt efter jobbet. Åker neråt imorgon kväll. Vi ska nämligen på bio kom inte ihåg vad filmen heter men det är den med president mordet.Hej hopp socker snopp
  • september2008

jag vill inte verka snålis men enligt mina uträkningar så blir det max 50 kr per person högt räknat. så vidare erika inte har en bil som drar mer än 1 liter milen. för då blir det en annan summa hahaha
    det är bara 8 mil till helsingborg och vi ska ju inte ändan dit.
    till göteborg är det 14 mil. lite längre alltså

fitforfight skrev 2008-03-06 12:52:13 följande:
    Måste ta ut pengar till dig oxå fast det lär jag väl glömma Får ta ut på väla annars.Blir det 100kr denna gången oxå i bensinpengar?
  • september2008

samma tid samma plats ännu hahahaha

Ida Halmstad skrev 2008-03-06 15:40:19 följande:

Hej tjejer! Hoppas allt e bra, här e det ok! ser fram emot lördag! vi ses på continental kl 8.00 eller? ni har inte bestämt nått annat?Superfina smycken på den där hemsidan men jag har redan och jag tyckte de va lite dyra, men väldigt fina va det iaf!!
  • september2008

hej och välkommen.
    jag och min sambo bor i vallås. vi ska ha vårat bröllop den 20 sep i vrå. en lite by 4 mil utanför halmstad. min sambo har sina föräldrar där. vi kommer att ha ca 40-50 gäster. gifta oss i kyrkan med fest i bygdelokalen efteråt.

nu blir man ju nyfiken på vilka ni är. när kommer ni ut?? eller ska det vara hemlig vigsel oxå?

AJ 080726 skrev 2008-03-06 22:50:09 följande:

En till som bor utanför Halmstad som ska gifta sig den 26/7-08. Spar på vilka vi är vill inte att det ska komma fram på mitt jobb vilka vi är.
  • september2008

väldigt fina sminkningar

antingen så ska min syster hjälpa mig med sminkningen eller så ska jag se om en kompis kompis som är make up artist kan göra det för en billig peng.

fitforfight skrev 2008-03-07 09:28:33 följande:
    www.youtube.com/watchwww.youtube.com/watchDessa två gillar jag! hur ska ni sminka er?Pidis: vad kostade det att förlänga ögonfransarna?
  • september2008

vi ska ha Fotograf Adde. han kostar 6000 kr men då vet jag att han är bra. men jag har börjat fundera lite på att byta. fast inget bestämmt ännu.

Pyron skrev 2008-03-07 12:06:35 följande:
    Vilken fotograf ska ni ha och vad kostar den?Jag har varit i kontakt med eventfoto. men han är så seg. han hör knappt av sig, så man vet ju knappt om det är klart, så nu börjar jag se mig om efter någon annan.
  • september2008

vad snäll du är. hade gärna gjort det men vi ska antagligen ha födelsedagskalas för mig och sambon då

Pidis skrev 2008-03-07 12:56:59 följande:
    Du är duktig på att fotografer ju.Om inte vi får tag på fotograf till syrrans bröllop den 6 april kanske du kan?????
  • september2008

oj har nästan glömt. har för mig att det är fotografering innan, under och efter kyrkan. ingår även alla bilder på cd.

Pyron skrev 2008-03-07 13:11:15 följande:
    September, vad får du för det priset?
  • september2008

lite sprit??? här behövs nog mycket sprit. var har varit tillsammans i MÅNGA år och vi har knappt aldrig dansat.

fitforfight skrev 2008-03-07 12:56:58 följande:
    Har dom fortfarande dans på gamla galejan i folkparken ?Vi kanske skulle samlas alla och ta med våra blivande . Känns som om det är dax att öva lite danssteg med lite sprit i kroppen ska man väl överleva en sån kväll eller
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar