Falkenberg / Halmstad brudar
å ska ni kolla på vantage point. den vill jag oxå se. du få berätta om den var dålig eller bra.
å ska ni kolla på vantage point. den vill jag oxå se. du få berätta om den var dålig eller bra.
jag vill inte verka snålis men enligt mina uträkningar så blir det max 50 kr per person högt räknat. så vidare erika inte har en bil som drar mer än 1 liter milen. för då blir det en annan summa hahaha
det är bara 8 mil till helsingborg och vi ska ju inte ändan dit.
till göteborg är det 14 mil. lite längre alltså
samma tid samma plats ännu hahahaha
Ida Halmstad skrev 2008-03-06 15:40:19 följande:
hej och välkommen.
jag och min sambo bor i vallås. vi ska ha vårat bröllop den 20 sep i vrå. en lite by 4 mil utanför halmstad. min sambo har sina föräldrar där. vi kommer att ha ca 40-50 gäster. gifta oss i kyrkan med fest i bygdelokalen efteråt.
nu blir man ju nyfiken på vilka ni är. när kommer ni ut?? eller ska det vara hemlig vigsel oxå?
AJ 080726 skrev 2008-03-06 22:50:09 följande:
väldigt fina sminkningar
antingen så ska min syster hjälpa mig med sminkningen eller så ska jag se om en kompis kompis som är make up artist kan göra det för en billig peng.
vi ska ha Fotograf Adde. han kostar 6000 kr men då vet jag att han är bra. men jag har börjat fundera lite på att byta. fast inget bestämmt ännu.
vad snäll du är. hade gärna gjort det men vi ska antagligen ha födelsedagskalas för mig och sambon då
oj har nästan glömt. har för mig att det är fotografering innan, under och efter kyrkan. ingår även alla bilder på cd.
lite sprit??? här behövs nog mycket sprit. var har varit tillsammans i MÅNGA år och vi har knappt aldrig dansat.
snart ses vi igen hihi