• Kärlek ger näring åt själen

Färg på skor?

Vilken färg är bäst att ha på skorna?
    Jag hitta ett par SUPER snygga svarta skor med strasspärlor på. Med lagom hög klack på. men frågan är om man måste ha ett par vita skor eller om det är okej med svarta?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 19:47
    Och hur gör man när man provar klänningen? Måste man veta på ett ungefär hur hög klack man ska ha eller man kan sy upp den när man hittat skor?

• Svar på tråden Färg på skor?
  • Syrran79

Finns väl ingen lag på vilken färg skorna ska ha. Mest används vita skor men det är väl ingen som sägaer att man måste. Go for it om du tycker att det passar ihop med resten. Viktigast att du är nöjd på din dag.

• Kärlek ger näring åt själen

Okej. Skorna kosta 250:- Men var så fina.. Nackdelen var den att de endast hade i svarta.. Jag personligen har vääldigt svårt att ha ljusa skor då de blir skitiga DIREKT

• lillP

om du ska ha andra svarta detaljer så funkar det absolut med svarta skort. i annat fall är nog risken att de märker ut sig för mycket. du kan inte klä skorna med ett ljusare tyg?

• stenkrossen

Jag tänkte precis fråga samma sak, själv funderar jag ev. på ett par cerise, kan nog vara fräckt att ha något som bryter av helt, de syns ju ändå knappt under klänningen?? Jag skall prova klänningen med skorna till imorgon.

• augustibrud08

Var har du hittat snygga cerisa skor? Letar men tycker inte att de ser så festliga ut, mycket i plast och med fula detaljer (tycker jag i alla fall).

• Kireina

Mina skor är bronsfärgade, för att matcha min m2bs väst.

I klänningsbutiken så jublade de nästan när jag kom med mörka skor. För att någon vågade.

• sofili

jag ska ha silver/glittriga skor, finns bild i mitt galleri, tycker det är helt ok med en anna färg på skorna!

• maj bruden

Jag ska ha vinröda skor och min kläning är vitt med vinröda detaljer.Man ska prova kläningen med sina bröllopsskor och med bröllopsunderkäder.

• Miss Blue

Jag ska ha silverskor med strassdekor, finns i mitt galleri!
    Det är silverbroderier i klänningen så jag tog silverskor till, vill inte köpa vita skor, nu har jag ett par snygga festskor efter bröllopet oxå!!

• stenkrossen
    augustibrud08 skrev 2008-02-25 21:23:45 följande:
    Var har du hittat snygga cerisa skor? Letar men tycker inte att de ser så festliga ut, mycket i plast och med fula detaljer (tycker jag i alla fall).
    På HM Rowells!! Jättebilliga var de oxå. Metallic ballerinor.
Svar på tråden Färg på skor?