• Kärlek ger näring åt själen

Färg på skor?

Vilken färg är bäst att ha på skorna?
    Jag hitta ett par SUPER snygga svarta skor med strasspärlor på. Med lagom hög klack på. men frågan är om man måste ha ett par vita skor eller om det är okej med svarta?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 19:47
    Och hur gör man när man provar klänningen? Måste man veta på ett ungefär hur hög klack man ska ha eller man kan sy upp den när man hittat skor?

• Svar på tråden Färg på skor?
  • SHOEpunktSE

Alla färger är ok tycker jag men vita med strass är helt klart snyggast.

Jag vet inte riktigt hur min klänning ser ut Har inte provat den än.. Men jag tror inte det blir svarta detaljer. Men jag fortsätter och spanar

Tack för hjälpen :D

• Vinterbruden 08

Jag ska ha en helavit klänning med silverdetaljer men skorna tänker jag ha RÖDA!! hahaha lite kul att vara lite busig

• Zozo

Jag hade röd klänning och skulle haft svarta skor (men fick byta till vinröda i sista minuten da klänningen hade blivit aningen för lang och högre klâck behövdes)

Pa en lang brudklänning ser man sällan skorna, men de syns vid tillfâllen som nâr du lyfter upp klänningen för att ga i trappa eller dyl, sa det är ju kul att ha ngt annat än gummistövlar..

Det är ganska bra att ha râtt höjd pa skorna redan när man provar, i synnerhet om man som jag är lite lang. Manga klänningar gick bort eftersom de blev för korta (Pa ett ställe skulle de ha + 40% för en extralang klänning)

Zozo Hmm Jag skoja med en tjejkompis för jag har köpt ett par vita gummistövlar Att jag skulle ha dem under klänningen *skrattar* Men hon tyckte det var en kul idé med samma svar som du.. att det är ingen som ser under klänningen

Jag är relativt kort så för mig blir inte det så farligt. Är 168. Hmm.. jag kan dock inte gå i för höga klackar iheller. Hmm jag är nog ett problembarn *asg*

• marie79

Jag ska oxå ha bronsfärgade skor lik dom som finns i mitt bildgalleri. de e kul att inte köra den vanliga raka vägen

• Vinterbruden 08

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-02-26 18:26:53 följande:

Zozo Hmm Jag skoja med en tjejkompis för jag har köpt ett par vita gummistövlar Att jag skulle ha dem under klänningen *skrattar* Men hon tyckte det var en kul idé med samma svar som du.. att det är ingen som ser under klänningen Jag är relativt kort så för mig blir inte det så farligt. Är 168. Hmm.. jag kan dock inte gå i för höga klackar iheller. Hmm jag är nog ett problembarn *asg*
    Hmm gummistövlar kanske vore grejen.. Ska ju trots allt gifta mig 20 dec..
  • lbmarbrg

Hej Sofili!
    Vart har du hittat skorna. Dösnygga... Vad kostade de?

sofili skrev 2008-02-25 23:00:55 följande:
    jag ska ha silver/glittriga skor, finns bild i mitt galleri, tycker det är helt ok med en anna färg på skorna!

Haha de har vita gummi stövlar med svart tryck på Sko punkten Jag köpte mina där.. *ler*
    Själv så gifter vi oss den 4 oktober så jag vet inte vad för sorts skor man ska välja :-/
    Vinterbruden 08 skrev 2008-02-26 19:04:47 följande:

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-02-26 18:26:53 följande:
    Hmm gummistövlar kanske vore grejen.. Ska ju trots allt gifta mig 20 dec..
  • Vinterbruden 08

lägg ut en bild på gummisarna då

• Vinterbruden 08

hahahha helt underbara Kunde varit något att tänka på på vägen till och ifrån kyskan om det är så där snöblask.. Ska ha röda skor sen ju

Ja Jag kom på att vägen till vår lokal är en lerväg om det blir regn.. så jag kommer nog ha dem i bagaget på bilen om ifall att
    Jag tycker de är stört läckra *Skrattar*

• frökene

Lustigt att vi har samma problem precis samtidigt! Jag tycker att det är ok men är väl mest ute efter en bekräftelse från andra!! Har du svarta skor så kör jag med, ska vi säga så?

frökene
    Haha jaa om de finns kvar när jag ska dit nästa gång så köper jag dem
    That's a deal

• Afrodite76

Mina skor var ljusblå med strass på

Something blue

• Vinterbruden 08

Ja jag kom att tänka på det igår.. Vårat färgtema är ju vitt, silver och blått.. Dumt med röda skor då... Får nog hitta ett par blåa istället Men vita det vill jag inte ha och tror nog att det blir gummistövlar till och från kyrka.. Vill ju inte frysa om fötterna eller förstöra dom andra skorna..

Hahah men vem vet, kanske det inte alls är snö eller blask 20 dec??

Vinterbrud kan kna du ha röda skor Fast det är som han i bröllopsaffären sa till mig " Det bästa är att ha en enhetlig färgtema så det inte ser så hafsigt och ogenomtänkt ut." Så nu blev jag ännu mer så om jag ska ha svarta skor då vi har tema blått *skrattar*

Jag får åka ut och titta på skorna igen. För jag tänker nog också ha mina stövlar om det är geggigt på vägen till lokalen. Hade varit synd och förstöra skorna i geggan.

• Vinterbruden 08

Blå skor blir det!! + Gummistövlar Här ska det ut och jagas efter skor.. Vill inte ha vita, vill vara lite busig

Hehe Jag förstår dig

Svar på tråden Färg på skor?