Hur länge har ni planerat ert bröllop???
Undrar hur länge ni här inne har planerat ert bröllop?? Från frieriet då alltså. Verkar som om de flesta börjar minst ett år innan.
Undrar hur länge ni här inne har planerat ert bröllop?? Från frieriet då alltså. Verkar som om de flesta börjar minst ett år innan.
Jag fick 5 månader och tycker det börjar bli tråkigt att vänta nu Alla planerna och de flesta bokningarna var gjorda första veckan. Är bara de små praktiska sakerna kvar nu som man ändå inte kan göra förrän dagen innan eller själva dagen.
Lagom med tid hihi
Nä förstår inte det heller och personligen förstår jag inte bröllops-hysteri. Man hinner, jag börjar bli uttråkad för att jag inte har nåt kvar
Jo det e rätt klart. Är kanske inte alltid man kan få det man vill ha om man inte är ute i god tid, Vi hade nog kanske tur som fick lokal så snabbt.
Men jag älskar att planera bröllop och tycker det är tråkigt nu när allt är klart, vill fortsätta att planera men har inget kvar att planera till mig själv
Nä tycker inte det är några problem att bara ha några månader på sig, men det verkar som de flesta har minst ett år till planering, ändå är de inte klara med allt
Jo det är klart, men även om man inte har ett år på sig hinner man ändra sig massor av gånger, men det blir mer "första känslan" på allt om man inte ältar och drar ut på det.
Lokal är bra att boka tidigt men man kan ju ha allternativ
Men du har rätt, e man ute bara några v innan får man ta vad man får men det är inte det viktigaste när man gifter sig att ha bästa lokalen eller vigselplats tycker jag iaf även om vi nu fick det vi ville iaf andrahands alt på lokal
Kul vi ska gifta oss samma dag, och har haft ungeför lika länge på oss att planera
Jag ble vi stort sett klar de första 2 veckorna, bara det lilla kvar som man ändå inte kan göra förrän dagen innan. Bokningar o inköp är klart
Hur går det för er då?
Ja det är lite lagom, vi hade ju 5 månader o jag tycker det känns länge hihi. Bara man har tur att hitta lokal o präst till sin dag så tycker jag inte det andra tar nån direkt tid att planera, Eller har jag kanske glömt nåt?? hmmm känns nästan så för det var så smidigt med all planering o d gick fort ju