Inlägg från: Höstbrud 2008 |Visa alla inlägg
  • Höstbrud 2008

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Grym du är! Och du är då inte den enda som ska ha rosor i buketten...fast jag gillar ju också sån krokig sak...troll-nånting...nån som vet vilken jag menar? hjärtan på tråd är heller inte fel...men undrar om det är möjligt att kombinera...

• Höstbrud 2008

ja jag har ingen aning om hur jag vill att buketten ska se ut...bara att jag vill ha ljusa rosor

• Höstbrud 2008

Yaaaaaaay en till den 27/8 !!!

Troll1 skrev 2008-02-27 07:51:05 följande:
    Hej på er brudar! Undrar om jag får hänga på här? Vi ska gifta oss 27/9 i Göteborg.
  • Höstbrud 2008

Synthetic: Jättefina! Alltid lika roligt att titta på klänningar även om det inte är till en själv

Ringde den enda butiken i GBG som säljer klänningar av märket St Patrick och de hade ju inte "min" klänning inne, men de kunde definitivt beställa...problemet är bara det att man kanske ska räkna med en extra månad just eftersom det är över sommaren... Vilket betyder att jag måste bestämma mig ännu tidigare för att beställa senast i mitten av april...
    och jag har bara varit och provat EN gång EN klänning...uj uj

• Höstbrud 2008

Jo det var där uppe jag provade klännigen jag är sugen på...nånstans på St Eriksgatan kanske? är inte så hemma i sthlm.
    Butiken här var lite billigare plus att jag har 10% rabatt

• Höstbrud 2008

Grattis Synthetic till klänningen!

Och jaaa vad det är mycket att göra i september!

Både jag och sambon fyller 25 den månaden plus min syster som fyller 29 år...men min sambo fyller dagen innan bröllopet...haha han får ju den bästa födelsedagspresenten jag kan ge...MIG

Kärlek08: håller med om att det säkert har att göra med att årstiderna ha flyttat sig lite, samt att man kanske vill ha lite sensommar/höstkänsla

• Höstbrud 2008

Björn Gustafsson är ju helt underbar! Tänk att det finns människor som kan bjuda så mycket på sig själva... och låten till Carina Berg var grym, sån härlig reaktion

Farmakologitenta imorgon...och kan ändå inte hålla mig borta härifrån...inte ens tentaångest hjälper

• Höstbrud 2008

hahahaha jag spelar inte, men min sambo så jag tyckte också det var riktigt kul!

Synthetic skrev 2008-02-29 19:38:16 följande:
    Jag personligen äääälskar när han driver om wow i parlamentet för jag spelar det själv
  • Höstbrud 2008

Patofysiologi *irrr* den har jag om några veckor och dessförinnan läkemedelsberäkningen

matildaochniklas skrev 2008-02-29 19:35:46 följande:
    Åå, jag vet precis hur du känner!Jag hade patofysiologitenta idag och har hoppat mellan BT och böckerna hela veckan Höstbrud 2008 skrev 2008-02-29 19:33:50 följande:
  • Höstbrud 2008

lanovia: jag pluggar till sjuksköterska och är på min tredje termin. Har kvar läkemedelsberäkningen och somatiska sjukdomar kvar på kursen... Vad har du läst??
    Härligt att höra att flytten gick bra! Tänkte fråga om ni trivs bra men det kanske är lite tidigt när det står flyttkartonger överallt

• Höstbrud 2008

skjuter ni upp bröllopet?
    Kom gärna tillbaka och kolla läget så kanske du ångrar dig

Synthetic skrev 2008-03-03 21:32:15 följande:
    Jag lämnar er *snyftar och vinkar dramatiskt farväl och flyttar till 2009* Lycka till girls Skriver här ändå om jag får för er?
  • Höstbrud 2008

morgongåva blir nog en nog en ordentlig och fin klocka med gravyr...och älsklingen fyller ju år också dagen innan bröllopet så det blir en kanske lite dyr gåva men det är för båda dagar...eller är det snålt?? haha
    han förväntar sig nämligen en secret box så det blir en julklapp iställe...

• Höstbrud 2008

En evighet sen jag var här inne senast...mycket att stå i, inget som haft med bröllop att göra....tyvärr
    men roligt att läsa lite om vad ni andra haft för er!

• Höstbrud 2008

Nu tjejer får jag dra mig ur denna tråd....det blir inget bröllop i september...
    Jag är gravid!! Helt otroligt men sant så vi kommer nog gifta oss i Juli istället här hemma i göteborg
    har varit roligt att hänga här dock, men nu blir det plöstligt bråttom att fixa allt igen och till juli...men vi ska ha ett hälften så stort bröllop nu så det ska väl kanske inte vara en alltför stor utmaning.
    Önska mig lycka till

• Höstbrud 2008

tack så jättemycket allihopa! Och jag önskar ER lycka till i september!!

• Höstbrud 2008

Hallå allihopa! hur går det för er? Känns som en evighet sen jag var här men det har varit fullt upp =)

jag har iaf lyckats få tag på Örgryte kyrka och lokal, catering, fotograf till vår dag och känns sjukt att tänka på att det är om 3 månader!

ville kolla hur det gick för er!

• Höstbrud 2008

Tack magen mår bra även om det är illamående till och från under dagarna men ett knepigt sätt så är det en bekräftelse på att man faktiskt är gravid, det syns ju inte utanpå ännu...

Snart fru Wennerström skrev 2008-04-04 11:52:26 följande:

trevligt att du hittade in!allt gör nog bra för de flesta av oss skulle jag tro, min uppfattning iafförstår att du/ni haft fullt upp, inte nog med att flytta datum utan oxå förbereda sig till att bli förälder.. hoppas magen mår braHöstbrud 2008 skrev 2008-04-04 09:23:29 följande:
    [/citat]

Vi bjuder alla vi hade tänkt bjuda från början, men det blir nog fler bortfall, vi ska ha en lokal som kostar 2000:- och caterad (?) buffé och bara där har vi sparat in 15000:- Sedan har vi sparat in lite här och där, klänning serv.personal osv.

lanovia 08 skrev 2008-04-04 12:50:22 följande:
    [citat]
    Hej Höstbrud 2008. Kul att du tittade in! Kan tänka mig att det är att stå i nu. Så ni lägger bröllopet i Gbg istället? blir det bara närmsta familjen som kommer bjudas eller hur gör ni med gästerna nu?
  • Höstbrud 2008

beräknat till den 23 November så jag har idag gått 7 fulla veckor...men det finns en liten möjlighet (kanske)att jag gått lite längre, typ 10 fulla veckor.

lanovia 08 skrev 2008-04-06 11:04:49 följande:

Höstbrud 2008 måste bara lite nyfiken fråga hur långt har du gått nu? M.a.o när är barnet beräknat?
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*