SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Kärlek 08: Den klänningen provade jag också! Den är jättefin coh jag tycker att man får otroligt "mycket klänning" för det priset! (Själv har jag valt en annan för 9200)
Kärlek 08: Den klänningen provade jag också! Den är jättefin coh jag tycker att man får otroligt "mycket klänning" för det priset! (Själv har jag valt en annan för 9200)
aprilsolen: det tycker jag låter som en jättebra idé, jag skulle uppskatta det som gäst! Tänk på att ha en plan B för ösregn, ni kanske inte får avboka båten, men det kan vara bra att tänka på i alla fall! Kanske gästerna kan sysselsättas med någon uppgift, om regnet öser ned...
Jag har fått 20 % på min klänning från 07, så om det är en 06:a tycker jag du ska ha mer rabatt! Och sen ännu mer för att det är ett skyltex, siden och andra dyra tyger mår inte bra av för mycket solljus, kolla ordentligt så att den inte har några färgskiftningar! Lycka till!
Min m2b är hemma sjuk idag, så han fick i uppgift att klippa och klistra färdigt inbjudningarna! Får se hur det går, hihi! Men förhoppningsvis är de alltså klara snart, jippi!
Jag vet inte om det stämmer för er alla, men i min och m2b:s familjer så har våra föräldrar gift sig på tidigt 70-tal. Då var giftermål ingen stor grej, man sprang till rådhuset på lunchen, och skulle man slå på stort så drog mannen på sig plyschkostymen!
Våra föräldrar är ju glada över att vi gifter oss, men jag tror att det är därför som de inte förstår varför vi ska ordna sånt stort ståhej runt det, hihi!
Precis!
Både mina föräldrar och m2b:s hade bara en middag med närmast sörjande, inte ett sånt stort party som vi planerar, hihi! Så det är nog inte så konstigt att de blir förvirrade av allt prat om tryckta inbjudningar, festlokaler, bordsdekorationer, transporter och allt!
Hihi, jag med! Om jag bara kan slita mig från BT så blir de klara idag!
Vi har just skickat ut inbjudningarna, men alla kände redan till datumet, därför har vi OSA 30 maj.
Vi kör egen stereo, kopplat till bärbar dator med låtlista, och sen ska vi köpa lite disco-ljus för att få stämning. Har inte bestämt om alla ska få kladda på låtlistan, eller om bara vissa ska få lösenord... hmm...