Inlägg från: janedoe |Visa alla inlägg
  • janedoe

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

September för oss med! :D

Det enda jag kan bocka av är dock våra save the date-kort som ska skickas ut till våra föräldrar nästa vecka (fruktansvärt nervöst....).

Den 9 mars ska vi titta på lokal. En dyr sådan, men den absolut perfekta för oss!

I övrigt är i princip alla planer klara - utvalda låtar, menyn, utseende på kläder och accessoarer, frisyrer, val av vigselförrättare, önskvärda toastmasters etc etc..

Ja just det, en sak till att bocka av: inköp av trycksaks..saker, dekoration och smyckestillverkningssaker.......

Gillar just nu inte alls att jobba heltid (dock sjuk just nu vilket underlättar lite). Ska göra allt själva, jag målar och fixar med trycksakerna (sambon färgar in papper och kuvert och ska klippa och klistra medan jag kör med den mer konstnärliga biten - se galleriet). Jag ska sy samtliga kläder - vi är allt som allt nio personer i följet! Dukar och servetter ska sys. Dekorationer och smycken och tiara ska tillverkas...

Och nästa vecka är det exakt ett halvår kvar - om vi kan pricka in den 6 september vid alla bokningar..

• janedoe

Kärlek08: Jag vet.. det skrämmer mig lite faktiskt.. ;/ Men det är det bästa att göra - vi har dåligt med pengar och jag vill göra det bästa av dagen som bara sker en gång i livet.. :D

• janedoe

Snödroppe08: Vi har det likadant.. Det är frustrerande och känns som man står och stampar på samma ställe hela tiden.

Vi vet vad vi vill ha, men får vara beredda på att få "sämsta tänkbara" om vår budget sjunker drastiskt. Typiskt.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*