Inlägg från: Ajjse |Visa alla inlägg
  • Ajjse

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Jag vill oxå vara med.. Blir fru Hammar den 13/9 i Älvsåkerskyrka, Kungsbacka.

• Ajjse

Det verkar som om många av er bestämt många saker angående bröllopet redan. För mig är det dags den 13 september men har inte tänkt skicka ut inbjudningarna ännu på ett tag. När skickar ni ut era??

• Ajjse

Skönt att det finns fler som jag.. Tycker att maj/juni låter rimligt, vi kommer att skicka ut våra kort ungefär då.
    Kyrkan är i alla fall bokad..

Fröken förväntan skrev 2008-03-05 22:45:14 följande:

Hej Ajjse......härinne finns några slöisar och några som nästan är färdiga med allt, kul med olika brudar Jag tillhör slöisarna så mina inbjudningar skickas inte förrän i maj/juni.
  • Ajjse

Idag tog jag mig i kragen och beställde min klänning! Känns gött att vara lite förutseende..

• Ajjse

Det blev en Lilly! Bild finns i mitt galleri. Hade tänkt att ge mig ut i Göteborg och titta i alla affärer men det sa klick med en gång så jag ville inte ställa till det i huvudet... Det finns för mycket att välja på!!

matildaochniklas skrev 2008-03-08 19:09:41 följande:
    Va kul! Va blev det för nått?
  • Ajjse

Vilken fin klänning! Jag har tittat mycket på Aspera och det var en Aspera eller en Lilly som jag ville ha, men i Kungsbacka ville dom inte ta in Aspera i år, hon tyckte inte om årets kollektion..??? Konstigt det är väl kunden som ska bedömma det? Hur som helst så har jag inte fått prova någon och nu ska jag absolut inte ge mig ut och leta, nu har jag bestämt mig. Hur mycket kostade din klänning? Jag har 6000 som budget för klänning och har fått för mig att Aspera är lite dyrare men det kanske inte stämmer?

Kärlek08 skrev 2008-03-09 13:00:20 följande:
    ajjse: det där är en superfin klänning! tittade på lilly först innan jag föll som en sten för min aspera (finns i galleriet)
  • Ajjse

Kom på att jag inte gjort någon kopia och skrivit in mig själv, så här kommer den:

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    magnolian (Helsingborg)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg
    höstbrud2008 (Nyköping)

• Ajjse

Precis! Bara 6 månader kvar...

FoxyLoxy skrev 2008-03-13 15:22:41 följande:
    Till alla som har siktat in sig på den 13/9, idag är det 6 månader kvar *wiieeee*
  • Ajjse

Är det du som ska öppna en butik? Eller har du sett en annons på en butik som ska öppnas?? Blir så nyfiken.. Vart ska den öppnas?

Synthetic skrev 2008-03-13 19:11:23 följande:
    Oh tjejer..ska öppna en till ny brudbutik i maj och ha rabatt i början smart ju! om mn inte har klänning n beställer man då coh hinner få innan bröllopet! och sparar pengar!ska se om jag hittar annonsen igen om nån vill ha
  • Ajjse

Snygga skor! Dom ser väldigt sköna ut, ska nog leta efter något liknande. Vart hittade du dom?

• Ajjse

Höstbrud: Tyvärr är det inte alla som gläds åt ens egen lycka, jag sitter i samma sits som du, fast tvärtom.. Hans föräldrar är överlyckliga och väldigt engagerade medans min mamma inte är lika nöjd.. Jag kommer iallafall att se till att få en riktigt trevlig dag och strunta i vad alla andra tycker och tänker!
    Det är tur att man väljer sin m2b själv!!

• Ajjse

Oj,ni har legat i hör jag!
    Själva var vi och träffade kocken i veckan. Han är superduktig, har ätit hans mat förut och jag ser hans mat hela sommrarna, så jag vet att det kommer bli jätte bra. Vi vill ha lite spanska inslag, så han skulle skriva ner lite och så får vi proväta sedan. Ett tips om någon inte bestämt maten ännu: www.wbcatering.se
    På måndag ska vi till Helen på Mycards och titta på inbjudningskort, vi bestämmer färgtema efter vilket kort vi faller för.

• Ajjse

Vad spännande!
    Lycka till med allt!

Höstbrud 2008 skrev 2008-03-23 21:50:34 följande:

Nu tjejer får jag dra mig ur denna tråd....det blir inget bröllop i september...Jag är gravid!! Helt otroligt men sant så vi kommer nog gifta oss i Juli istället här hemma i göteborghar varit roligt att hänga här dock, men nu blir det plöstligt bråttom att fixa allt igen och till juli...men vi ska ha ett hälften så stort bröllop nu så det ska väl kanske inte vara en alltför stor utmaning.Önska mig lycka till
  • Ajjse

Vi var och tittade på kort i måndags och har bestämt vilka vi ska ha, nu ska bara texten skrivas oxå.. Vi tänkte skicka ut dom i slutet av april början av maj.
    Klänningen kommer snart, hoppas jag och ringen är bestämd men inte beställd.

• Ajjse

Strommis: Helt rätt! Det finns inte någon dag på året som passar alla man tänkt bjuda! Så resonerar vi också, den som kan och vill den kommer.

• Ajjse

En uppdaterad lista på alla som är med här, hoppas att jag fick med alla.

6 september

Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/njutånger)
    Ickaflicka (nyköping)
    fyffy (stockholm sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (göteborg)
    viva forever (simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)

13 september

aprilsolen (stockholm /ängelholm)
    snart höstbrud (stora sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (stockholm)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)

15 september

avil(piteå)

20 september

fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)

27 september

Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg
    höstbrud2008 (Nyköping)
    Gottelina

• Ajjse

Strommis: Sorry.. Skulle bara kolla om du var med..

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*