Inlägg från: kexxet |Visa alla inlägg
  • kexxet

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Idag har vi bokat bröllopsresa..*Wiiii*

• kexxet
    Synthetic skrev 2008-03-03 20:16:00 följande:
    vart ska ni?

Vi ska åka först en vecka till Miami,sen fortsätter vi å kryssar i en vecka, på dom olika öarna typ Jamaica, m.m. =)
  • kexxet

Vi har kommit typ halvvägs, och ändå känner jag mig stressad..
    Undrar hur det blir sen när det närmar sig =)

• kexxet

Vi vill nog ha Amazing Grace, men annars vet jag inte..
    Det är juh jättsvårt å bestämma sig..

• kexxet

Jag ska fixa mitt hår på Ikon i Göteborg..Har gått där nu i några år, så det känns säkert =)

• kexxet

IDag har vi nästan gjort färdigt med inbjudningskort..Så nästa vecka ska dom ut..Det ska bli såå skönt =)

• kexxet

Vi gifter oss 6e september..Nu förtiden har ju folk sen semester och ingen annan vet att vi ska gifta oss, så det vore ju tråkigt om dom skulle vara bortresta..Sen så har vi släkt i Norge,å de krävs ju mer planering!..Sen behöver vi ju tid på oss å göra festprogram och bordspalcering!Det kan vi ju inte göra innan vi vet om alla kommer..

• kexxet

Fröken Förväntan
    Vilka fräcka inbjudningskort du hade =)

• kexxet

Är det många här inne som ska ha typ tiara, brudkrona eller blommor i håret?

• kexxet

Skonie skrev
    Jättemycket Göteborgsbrudar nu. Då bara _måste_ det ju vara någon som vet om blomsteraffären i Nordstan skulle vara ett alternativ till att göra buketten
    [/citat]

Det är säkert ett jättebra alternativ, men jag vet att dom är ganska dyra på blommorna, sen vet jag inte vad dom tar för sina brudbuketter..

• kexxet

Fröken förväntan skrev

Kexxet... såg precis att du jobbar som florist Har du tips på några fina gula blommor som man kan ha i brudbuketten 20 september? Minm2b har hittaten jättesnygg gul slip + näsduk som jag skulle vlja matcha lite grann. Finns det gula dahlior? Gillar lite busiga blommor.

Japp, jag jobbar som florist =)
    Det finns gula dahlior, å jag tror att det finns när du ifter dig..Annars finns det fräcka gula kallor, det är ganska dåligt med gula blommor annars, om man inte vill ha gerbera, rosor å så..

• kexxet

Det får du allt göra!
    Lycka till!

• kexxet

Helena Johansson skrev

Åhhh en fråga till om blommor... Jag älskar ranunklar men finns de att få tag på 6 september tro? Hoppas nån vet
    Nej, tyvärr så finns det inte..Som sagt så är det en vårblomma..
  • kexxet
    matildaochniklas skrev 2008-04-24 19:39:58 följande:
    När jag bestälde min bukett sa hon att det kanske skulle finnas ranunklar då. Hon kanske bara ville låta mig få hoppas Helena Johansson skrev 2008-04-23 22:10:45 följande:
    Det måste nästan vart så, för att vi skulle göra en brubukett i augusti och då fanns det inga ranunklar..Men man vet ju aldrig dom kanske special beställer, men då blir det dyrt.
  • kexxet

Ni som har bestämt meny, va ska ni äta?
    Å vad blir de för tårta?
    Håller nämligen på å bestämmer sånt nu!

• kexxet

Idag ska vi beställa tårta, kolla på kläder till min m2b =)
    och förhoppningsvis så är våra ringar klara idag, så att vi kan hämta dom =)

• kexxet

Har ni andra mycket kvar?
    Jag tycker att musiken och menyn är svårast att välja!

• kexxet

Skonie skrev
    Idag åker hindersprövningen på lådan. Sambon har fått ansvar för att ordna med inbjudningskorten. Får se om jag behöver påminna honom. Han är den som vill få ut dem fortast vilket är lite trevligt. Jag vill gärna vänta lääänge till (in i aug).

Våran åkte också i lådan idag =)..Så spännande..

• kexxet

Har dom önskat sig något speciellt?
    Eller pengar som alla andra?

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*