SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Här är en till som ska gifta sig 6:e september! hej hej!!
Här är en till som ska gifta sig 6:e september! hej hej!!
Tack! :)...vi gifter oss i Motala,"gillet" heter stället,liger vid varamonbadet om nån vet var det ligger *ler*...o jag kom på igår att snart e det juh dags!!wohooo!!*LÄNGTAR*
men det va sjukt billigt!Grattis :)alltid kul när det blir billigare än räknat :)
Snart fru wennerström:Tack!!Ja det är min klänning,jag har designat den tillsammans m lillsessan :) jag är sååå nöjd!!Det finns att köpa nu hos lillsessan :) klänningen heter Katja *fnissar* jag hoppas jag får hem klänningen den här veckan!så jag får prova den!!*längtar såå*
Olijara:Bor du i motala? *nyfiken*
Nu har jag inte läst hela tråden men hur långt m allt har ni kommit tjejer???O tack alla ni som välkomnade mig,sånt värmer :)
Bokat lokal för fest o vigsel
Bokat vigselförättaren
Bokat fotograf
Beställt klänning (p g hit)
Köpt alla accesoarer o underkläder mm utom strutsfjädrar o hårflor
Beställt tärnklänningar
Köpt kläderna t sambon o barn
Pratat m kocken
Bestämt musik (in o ut)
Bestämmt vilken tårta vi ska ha (baka sj)
Gästlistan klar
Bordsplacering klar
Bordsdekorationerna inköpta föruton dukar
Alkoholen bestämd (mamma betalar)
Porslin bokat
Önskelistan klar
Hmmm...va det nåt jag glömt...vi är i stortsett klara lite små saker som ska fixas o maten betalas o vigselringarna beställas..ja,annars e vi nog klara :)
Vi har en kock som lagar maten o det blir en överraskning :) så det vet inte vi vad det blir men tårtan kmr vara svart m vita band o rosor o smakerna vitchoklad mousse o hallonmousse.
oj vad heter hon nu då*tänker så det knakar* dom uppgifterna har juh min sambo men det e den kvinnliga fotografen mitt emot bolaget :) hänger du med?Hon har haft sitt där så länge jag kan minnas men hon fotar m "vanlig" kamera alltså inte digital,därför ville vi ha henne :)
Tack :) ja hon hade juh fler prisförslag o "album" man kunde välja emellan,vi kmr att bli fotas både ute o inne o färg o i svartvitt o det kmr kosta ca 5500 tror jag det va.Det e bra pris :)
Hur kmr det sig att ni ska gifta er i vadstena när motala e såååå otroligt vacker stad? *nyfiken*
Min klänning är skickad idag från lillsessan!wohooo!o tärnklänningarna från usa har kommit,ska försöka hämta ut dom idag.Nu e det inte mkt kvar...oj vad jag längtar!!
Exakt 4 mån kvar!!!!!!!!!!WOHOOOOO!!!!
Jag ska ta min sambos efternamn,hon har sj hittat på den så vi kmr bara vara två som heter så :)Min sambo ska väl oxå ta o fixa papprerna,hmm...det där har jag ingen koll på,hon får göra allt det tråkiga...
Vi som gifter oss 6:e sep,nu e det mindre än 4 mån kvar!Behöver jag tala om att jag längtar så in i???*fnissar*