SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
Här kommer en till september brud. Vi kommer gifta oss den 6:e september i stockholm.
Här kommer en till september brud. Vi kommer gifta oss den 6:e september i stockholm.
Visst är det svårt att välja musiken, för mig betyder musiken så mycket också i dagliga livet. Tyvärr skriver mina favoritartister självklart mest sorgliga låtar så dom går ju bort.
För mig är texten minst lika viktig som musiken... texten måste säga någonting som jag tycker stämmer in på oss eller våra tankar kring kärlek därför vet jag inte om jag någonsin kommer kunna välja
Åhh jag måste bara ge ifrån mig ett litet glädjetjut! Jag skickade in till några av tävlingarna i Amelias Brud & Bröllops som jag köpte tidigare i våras och jag som vanligtvis aldrig vinner någonting har precis fått hem ett jättevackert fat i turkost. Perfekt det kommer verkligen pryda sin plats på buffébordet och passa in i vårat färgtema också som är turkost och brunt.
Tack Ankan80 och Troll1
Vi har fått klartecken från den vigselförättare vi ville ha och på måndag ska jag och träffa en sömmerska så får vi se hur det mötet utfaller :D
Hmmm jag saknar mitt namn... vet att det varit inlagt tidigare... petar in det i listan också
6 September
Tutik och Prasart(Växjö)
snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
Ickaflicka (Nyköping)
fyffy (Stockholm Sundbyberg)
lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
moonlightshadow (Gävle/Åland)
kexxet (Göteborg)
viva forever (Simrishamn)
snö vit (Karlskrona)
Schükano (Göteborg/Kalmar)
Helena Johansson (Stockholm)
matildaochniklas (Eskilstuna)
Ankan80 (Höganäs)
Kärlek08 (Gävle)
förväntansfullbrud (Stockholm)
Dottertrotter (Växjö)
Annas bröllop 2008 (Österbotten)
Bride2be2008 (Sthlm)
Ullrika (Stockholm)
13 September
aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
snart höstbrud (Stora Sundby)
Skonie (Linköping)
Liini86 (Stockholm)
FoxyLoxy (Malmö)
jolare (Stockholm)
Olijara (Vadstena/Motala)
15 September
avil(Piteå)
20 September
fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
Gumman 81 ( Vellinge)
Mrs Love (Surahammar)
Nomea (Umeå)
Kanelisen (Vadstena)
Lycklig jag (Stockholm)
Synthetic
27 September
Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
Humlis (Falun)
Troll1 (Göteborg)
Idag har jag varit och träffat sömmerskan för första gången... känns riktigt lovande :D. Nu är det bara att leta tyg så det blir för sambon att åka med till Örebro och gå i tygaffärer.
kärlek08: Va trist med din tärna.
Vi har precis fått klartecken från vigselförättaren, i helgen drar vi upp till Stockholm och då hoppas jag att vi får en hel del gjort. Tyg skall i alla fall vara klart när vi åker hem det har jag bestämt mig för
Dels ska vi även fixa tyg till dukar och ev även till servetter. Sen hoppas jag på att vi kanske ska komma in till festlokalen för att kunna titta lite på hur vi kan duka på bästa sätt. Sen får vi se vad vi hinner med...
Jag vet inte riktigt vilken typ av tyg det blir jag skulle vilja ha något strukturvävt eller broderat tyg men allt beror ju på vad man hittar