Inlägg från: Moonlightshadow |Visa alla inlägg
  • Moonlightshadow

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Vi har:
    -bokat kyrkan
    -bokat präst
    -bokat festlokal
    -bokat bandet som ska spela på festen
    -Sett ut toastmaster o toastmadame
    -Tärnornas klänningar är klara
    -provat o bokat brudklänningen
    -sett ut vad min m2b ska ha för kläder
    -inbjudningarna är klara bara att skickas ut
    -maten på festen lagas av min bror (bra att ha en bror som är köksmästare )
    -bokat bröllopsresan
    -vet hur min brudbukett o tärnornas buketter ska se ut
    - börjat på festprogrammet

Fått en del gjort, fast det känns om man inte har gjort ett dugg..hehe

• Moonlightshadow

Välkommen!

Vår vigsel kommer att börja kl 15, för då hinner alla komma dit, eftersom vi gifter oss på Åland. Då hinner de komma på samma dag till Åland som vigsel är, om de inte vill komma på fredagen eller tidigare.

• Moonlightshadow

Välkommen!

ugla skrev 2008-03-10 10:49:05 följande:
    Hej här kommer jag!Vi gifter oss den 20 september 2008, yes.Nu planeras det för fullt, ja har bokat kyrka men inte bestämt lokal än, ja har två att välja imellan.I lördags frågade vi om värdinna o bestman o de blev såå rörda o tackade ja. Toastmaster ska vi fråga på fredag.Annars vill ja att det ska hållas hemligt tills inbjudningarna kommer ut. De ska skickas så de får dem på min födelsedag i april.Mycket att planera men så kul.
  • Moonlightshadow

Pratade med min mamma häromdagen och då sa hon att när hon och pappa gifte sig så var det en kort vigsel i kyrkan och sen bjöds det på kaffe hemma hos mormor och morfar. Sen sa hon att det är liksom annorlunda nu när jag och m2b ska gifta oss, eftersom vi ska ha ett rätt stort bröllop med fest Mamma har jättemycket förslag och det är roligt att prata med henne om bröllopet

• Moonlightshadow

Nu kan jag börja pusta ut, det mesta verkar falla på plats nu med bröllopet. Vi får mycket hjälp av våra föräldrar, vilket är bra.
    Här om dagen sa pappa till mig att det ända jag behöve bry mig om var att jag skulle komma till kyrkan till vigsel ska börja och att jag skulle ha klänningen på mig och säga ja. HAHA, jag som är "kontrollfreak". Bara att han sa det så fick jag NÄSTAN panik... hehe... men det är så jag är

• Moonlightshadow

Äntligen börjar det kännas som jag har det mesta under kontroll och som jag kan börja slappna av lite i alla fall Men vi får väl se hur länge det håller i sig, hehe...

• Moonlightshadow

41 st har tackat ja till att komma på vårat bröllop av 94 st. Skickade ut inbjudningarna för en vecka sen. Rätt respons och snabbt tycker jag. KUL

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*