• ugla

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Hej här kommer jag!
    Vi gifter oss den 20 september 2008, yes.
    Nu planeras det för fullt, ja har bokat kyrka men inte bestämt lokal än, ja har två att välja imellan.
    I lördags frågade vi om värdinna o bestman o de blev såå rörda o tackade ja. Toastmaster ska vi fråga på fredag.
    Annars vill ja att det ska hållas hemligt tills inbjudningarna kommer ut. De ska skickas så de får dem på min födelsedag i april.
    Mycket att planera men så kul.

• ugla

Vi gifter oss den 20 sep, och har osa den 6 juli.

• ugla

Nu går det inte att ångra sig!!
    Idag la vi inbjudningarna på lådan, såå kul. De får dem imorgon på min födelsedag. Lite småfjärillar i magen.

• ugla

Det finns en ifrån Lotta på bråkmakaregatan. Om ni sett filmen kommer ni kanske ihåg den.
    Går ungefär så här- Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nä det är ingen vanlig dag för det är Lottas födelsedag, hurra hurra hurra.

• ugla

Jag har lagt in bild på vår inbjudan.

• ugla

Vi har skickat våra och det känns så bra.

• ugla

Är det bara jag som inte bestämt klänning än?
    Ja vet ej hur ja lägger till mig på listan här, Gifter oss 20 sep bor i småland.

• ugla

vi betalar mellan 2500- 3000kr för att fotas både inne o ute. Färg o svartvitt plus album. Jag tyckte det var ett bra pris.

• ugla

Vad tråkigt att hon hoppade av. Gör man så? Min tärna skulle bara våga, min 12 årige dotter.
    Igår bestämde ja frisör o make up, känns såå bra.Hon är lärare på frisörlinjen och utbildad make artist, för en träff innan o sen allt på bröllopsdagen tar hon 1700kr. Såå billigt.

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*