Inlägg från: Helena Johansson |Visa alla inlägg
  • Helena Johansson

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Tjoho! Ny tråd! Känner att jag legat i stiltje med planeringen ett tag nu och vet inte riktigt vad jag ska ta tag i... Har nästa glömt att det "bara" är 6 månader kvar snart! Jippie!

• Helena Johansson

Vi kommer inte heller att ha några barn på bröllopet men kommer inte skriva det i inbjudan utan tar det med dem som de berör. Tycker dock att det kan räcka med att vara tydlig på kuvertet. Skulle ni bjuda barnen skulle ni kanske skriva "Familjen Kralsson" men bara föräldrarnas namn om de bara gällde dem.

• Helena Johansson

matildaochniklas:Tycker att den är fin fint och en mycket bra början

Idag har jag lagt inbjudningarna på lådan.. Känns lite tidigt men men kunde inte hålla mig längre. Ska bli intressant och se om man får några kommentarer direkt eller om folk väntar. Hur var det för er som redan skickat era?

Vad på vigselinformation i kyrkan i lördags också.. så nu börjar det kännas att detta verkligen är på riktigt

• Helena Johansson

Åhhh en fråga till om blommor... Jag älskar ranunklar men finns de att få tag på 6 september tro? Hoppas nån vet

• Helena Johansson

Tack för era svar om ranunklar... hum, får fundera lite på det där.. Någon som vet om det finns någon liknande blomma?

• Helena Johansson

Våra vägde också typ 22g.. Vi satte på dubbelt porto, vågade inte riskera att det skulle bli ngt strul.

• Helena Johansson

Hej på er! Nu har vi också fyllt i hindersprövnings- och namnändringspapprena Skickar man det till sitt lokala skattekontor eller är det något centralt?

• Helena Johansson

Har letat lite på Skatteverkets hemsida och det verkar som om man ska skicka in det till "sitt" skattekontor där man är skriven.

• Helena Johansson

Mäh! Det står inte på mina papper.. Hum.. De papper som jag fyllt i fick jag på bröllopsmässan, men ser nu att de man hämtar på nätet har adressen i hörnet. Det hade inte mina. Skumt! Men nu är det ju löst iaf

• Helena Johansson

I lördags hände det grejer.. Vigselringen beställd, tärnornas klänningar och sjalar inhandlade, besök i kyrkan och hindersprövningen på lådan

• Helena Johansson

Det blev en vitguldsring med 15 st 0,03c stenar i en lång rad (i kanalfattning). Har en enstensring som förlovningsring så de blir sååå fina ihop. Vill ha nuuuuuu

• Helena Johansson

Ha ha, låter ungefär lika här.. jag kommer vilja ha den på mig hela tiden och m2b säger åt mig att jag inte får ;)

• Helena Johansson

Linil: Tyvärr ingen bild Men kan lägga in en när jag får den om typ 4 v, men då kanske det är för sent?

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*