SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Tänkte bara säga välkommen till alla nytillkomna septemberbrudar! Vi är ju hur många som helst nu
Nästa sak på vår lista är att boka tid för hår och make, köpa kläder till m2b, beställa ring, bestämma mat (det blir buffé), göra färdigt inbjudningskorten och skicka iväg dem, bestämma ingångs-utgångsmusik, bestämma och beställa bukett... hmmmm, och säkert en massa mer som vi inte har koll på just nu
Men det mesta ligger lite på is just nu. Håller på att ex-jobba så tiden räcker inte riktigt till. Men efter 10 juni ska det spurtas järnet
Ojoj, vilken aktivitet det är härinne Själv ex-jobbar jag just nu och är superstressad så jag ska nog hålla mig härifrån tills jag är klar. Kommer tillbaka i juni och då ska här fixas!
Våra inbjudningar ligger äntligen frankerade och klara på halllbyrån så ikväll åker de på lådan...spännande
lanovia 08 skrev 2008-05-16 11:14:16 följande:
Snart fru wennerström: läste i en annan tråd att du sytt din egen väska. Ville bara tacka för tipset! Har letat efter en väska som jag vill ha men har inte hittat någon. Vill matcha m2b:s slips . Så nu ska jag beställa från panduro och leta tyg
. Har du förresten någon bild på din?
Åh, alla Lillys klänningar är superfina!
Kenelisen: Oj, såg inte förrän nu att jag skrivit bil istället för bild... fattade inte vad du yrade om
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-16 19:14:54 följande: