Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

ankan80, hur blir det då?

• Skonie

Wennerström; Nix ingen solist för vår del. Ingen musik överhuvudtaget. Behöva jag ens nämna att det inte är kyrkligt? :)

• Skonie

"utan dina andetag" med Kent då? Har visserligen inte lyssnat på den på lääänge men jag tror inte det finns något "negativt" i den

• Skonie

Happy birth (mr president) är den enda jag kommer på *haha*

• Skonie

Jag ska ha tiara (om någon nu missat min tiaraångest ) Den är påväg tillmig nu. En annan sak som är påväg, var faktiskt här och vände igår men ingen kunde ta emot den är MIN KLÄNNING. Usch vad nervös jag är!

Jättefina kort Troll!

Vem var det med låtångest? Vad det du, äckling? Vad tror du om Sussi Tappers nya, mirakellåten. Kan visserligen bara refrängen men nynnade på den hela dagen igår

• Skonie

Jättemycket Göteborgsbrudar nu. Då bara _måste_ det ju vara någon som vet om blomsteraffären i Nordstan skulle vara ett alternativ till att göra buketten

• Skonie

Idag låg det ett apket i lådan innehållande MIN TIARA. Det var glittrigare än jag tänkt mig men väldigt fin. Foton finns självklart i galleriet

• Skonie

matildaochniklas; tack. Den var lite silvrigare än jag tänkt mig men det spelar ingen roll eftersom "ramen" inte ska synas i frisyren

Någon som har tips på hur jag ska få sambon til att tycka att 15 är en perfekt vigseltid och få det till att det var hans ide?

• Skonie

ugla; jag nu syns det. Klassiska och fräscha. Väldigt fint

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*