-
Åh, vad bra! Vad blir det för blommor i buketten? Är nyfiken!Kanelisen skrev 2008-04-28 18:22:51 följande:Åh, har precis fått prisförslag på blommor. Min bukett plus 2 tärnbuketter, 2 näbbuketter och 3 coursage kommer gå på ungefär 1500 kr, och då får jag dem precis så som jag tänkt mig. Är sjukt nöjd! Så skönt när saker och ting går som man vill, hihi... =)
-
Tänkte bara säga välkommen till alla nytillkomna septemberbrudar! Vi är ju hur många som helst nu
-
Nästa sak på vår lista är att boka tid för hår och make, köpa kläder till m2b, beställa ring, bestämma mat (det blir buffé), göra färdigt inbjudningskorten och skicka iväg dem, bestämma ingångs-utgångsmusik, bestämma och beställa bukett... hmmmm, och säkert en massa mer som vi inte har koll på just nu
Men det mesta ligger lite på is just nu. Håller på att ex-jobba så tiden räcker inte riktigt till. Men efter 10 juni ska det spurtas järnet -
Åh, gud vad gott det lät... och snyggtNeri05 skrev 2008-05-02 21:27:37 följande:Vi har en kock som lagar maten o det blir en överraskning :) så det vet inte vi vad det blir men tårtan kmr vara svart m vita band o rosor o smakerna vitchoklad mousse o hallonmousse.
-
Jag såg. Är kär i den där Fred nu. Men bara "tv-kär" förstås Är ju kär i Peter Settman också...matildaochniklas skrev 2008-05-02 22:36:02 följande:Den är fin! Tittade du på så ska det låta?Snart fru Wennerström skrev 2008-05-02 21:14:10 följande:
-
Jag behöver också dubbelt så stora tuttar! Var din axelbandslös? I så fall var köpte du din?Kanelisen skrev 2008-05-05 20:38:15 följande:Ah, idag har jag äntligen hittat en bra bh. Såg faktiskt ut som om mina tuttar var ungefär dubbelt så stora, hihi, det var nån slags vadderad kupa med push. Provade den med topen till min klänning och det blev skitbra, är sååå nöjd!Sambon lyckades hitta en frack som satt som en smäck idag också, så nu är vi nästan färdigekiperade, skönt!
-
Ojoj, vilken aktivitet det är härinne Själv ex-jobbar jag just nu och är superstressad så jag ska nog hålla mig härifrån tills jag är klar. Kommer tillbaka i juni och då ska här fixas!
-
Jag tar fram ett informationsmaterial/guidebok åt ett friluftsmuseum (text/layout). I juni är jag... om allt går som det ska... färdig informationsdesigner. Jippie! Då ska jag ägna mig helt åt bröllopsplanering (och jobbsökande)Skonie skrev 2008-05-13 21:36:38 följande:Fr förväntan; vad exjobbar du med?
Fick i alla fall ändan ur vagnen och printade ut hindersprövningen nu!
Fru Wennerström: Härligt! Vi vet inte var vi ska spendera bröllopsnatten än eftersom vi är mitt ute på vischan... men ska ta tag i det i juni -
Våra inbjudningar ligger äntligen frankerade och klara på halllbyrån så ikväll åker de på lådan...spännande
-
Ta på dig bra underkläder... gärna axelbandslös bh för det passar bäst till alla klänningar och ett par rejäla trosor... för expeditern kan behöva hjälpa till med påklädandetäckling skrev 2008-05-15 19:30:36 följande:Ska börja klänningsprovandet imorgon. Har tid kl 10. Vad ska jag tänka på?
...och ha roligt! Passa på att prova många klänningar, det är ju bara en gång i livet -
lanovia 08 skrev 2008-05-16 11:14:16 följande:
Sen är det ju precis så att ens nära och käras liv går ju vidare även fast vi i denna tråd skall gifta oss i september. De kan ju inte sluta och må dåligt, hålla ihop med sin partner eller låta bli att bli gravida etc bara för att vi skall gifta oss. Tyvärr...Va?! Har inte de också bröllop i huvudet dagarna i ända .
Dåligt! -
Ja, vad kom ni fram till? Har ni gjort någon slags lista till er toastmasteröver vad ni vill ha hjälp med?matildaochniklas skrev 2008-05-16 12:57:51 följande:Kärlek08: va skönt att du iaf tar hennes avhopp med lugn och ro. Det är klart att hennes hälsa är viktigast. Du kommer att få ett underbart bröllop iaf!Igår var våra toastmasters här, det känns riktigt bra!!
-
Snart fru wennerström: läste i en annan tråd att du sytt din egen väska. Ville bara tacka för tipset! Har letat efter en väska som jag vill ha men har inte hittat någon. Vill matcha m2b:s slips . Så nu ska jag beställa från panduro och leta tyg . Har du förresten någon bild på din?
-
KUL! Visst blir det mer verkligt när klänningen hänger där!? Har du en bil? NyfikenKanelisen skrev 2008-05-16 19:07:25 följande:Idag har jag hämtat min klänning! Den satt som gjuten, behöver inte göra några ändringar alls, så skönt! Så nu är allt klädmässigt klart för mig, förutom strumpbyxor/stayups, men det ska nog kunna lösas på 4 månader, hehe...Dessutom har jag och sambon lyckats skriva ut och skära till pappren till vår inbjudan, så i helgen blir det pyssel och knåp, tjoho! Skönt och komma igång igen, vi har inte gjort så mycket på sistone känns det som.
-
Åh, alla Lillys klänningar är superfina!
-
Kenelisen: Oj, såg inte förrän nu att jag skrivit bil istället för bild... fattade inte vad du yrade om
-
Snart fru Wennerström skrev 2008-05-16 19:14:54 följande:
hehe ja vassego.. japp bild på den finns i galleriet. Dock finns det fler andra modeller på väskor att välja mellan, än den jag har valt, men jag gillade den bäst... lycka till, och kom ihåg att uppdatera med bild sen.. heheSuperfin väska! Det var den modell som jag också gillade bäst. Har prcis beställt